7 June 2006

漫長的一天

2006.06.07
我係香港出發時, 又係 6 月7 日, 而家黎到LA, 都仲係6 月7 日呀! 今日真係漫漫長啊!
係坐車去酒店期間, captain 好好, 買左個cininmon蛋糕俾成set crew食, 真係多謝哂呀!
 仲好好味添! 一邊食cininmon 蛋糕, 一邊令我懷念2 月時一段小插曲...

一邊坐車, 一邊有"賓尼" 小姐講笑話, 真係笑到我冇氣! 笑完一輪, 我同我partner 累到訓左...

到左酒店, 搵左kit 姐, 雖然佢明天就走, 但都要打個招呼麻!
好開心佢幫我order 左thai food, 終於叫係有個飯食下..

可能餓左咁耐, 雖然個thai food 已經凍左d, 但我都覺得好好食...

我要訓一覺啦!

No comments:

Post a Comment