27 June 2006

便利店

2006.06.27
今早收到s同事的電話, 有同事皮膚有問題, 不能與我地一齊operate 番香港..由於我地有兩位同事都係5 day pattern, 所以我地一直猜想是誰俾公司pull out 變番4 day...最後得獎者就係M 小姐啦! 哈哈! 不過唔緊要啦...錢都拎哂, 而家番香港又多左個day off, 都唔錯啊!
我心諗..好彩我5 day swap 番去 4 day 者, 唔係激死我都似...


原本冇諗過今日會出去既, 點知同事s 打電話俾我, 問我食唔食野..哈哈! 個時, 我o岩o岩肚餓, 諗住叫room service 添, 而家佢叫到, 出去一下都好喎! 起初我地打算食 fish and chips, 但諗諗下, 我地就打算去下附近的convenient store 同 italian restaurant..其實間意大利野都幾吸引, 又抵, 但我地打算去埋隔離間便利店睇埋先...一入去到...見到好多野食呀! 最surprise 就係有好多唔同種類的curry, 仲有唔好的飽飽, 全部都係自由配搭, 最後我地兩個都決定一試個chicken curry!
之後我買左支鮮奶解下辣..^.^ 再買左支apple juice 同兩張postcard 就走啦..

我地拎去crew lounge 度食...果然yummi!

 

不過就嫌佢冇potato ...haha! 我同自己講, 下次我一定要試另一個potato curry! 
 食完之後, 我地各自回房..

其實間便利店我上次去過, 都唔覺有乜野特別, 可能當時係夜晚啦...但今次真係令我有點意外收獲! 真係多得s 小姐!

便利店簡直係一個好偉大的發明啊!

而家睇緊brazil..搞到冇得訓添..死啦..今晚report 啦..點算?

No comments:

Post a Comment