8 June 2006

休息日

2006.06.08
凌晨 3 點幾先訓, 點知 8 點幾就起左身啦! 有d 不尋常啊! 因為平時做完班long haul, 一番酒店, 我一定會訓over 12 個鐘, 所以今日起身的時候, 真係有點兒不相信...

我記得同kit 姐約過如果今早大家都起左身就食breakfsat, 點知我msn 佢的時候, 佢已經食左早餐, 原來佢之前打過去我間房, 我聽唔到呀!
於是我地就係電話傾左一陣, 我就講番我程LA 有幾糟俾佢聽, 大家狂笑一餐又過左粒幾鐘, 之後因為佢要report duty, 所以被迫收線啦!

有時真係覺得同我kit 姐都幾白痴, 係hk的時候, 我地又 msn, 去到outport, 仲要係去同一個地方, 住係同一間酒店, 只係唔同房間, 我地都係用notebook chat, 唉, 大家都係悶人...至衰佢咁早走啦! 唔係我一定捉佢同我出去行下, 玩下都好...

我身處的酒店同disneyland 好近, 係用腳行得過去個隻呀! 不過好耐之前, 我住舊酒店已經同我best friend 去過, 所以而家就算住得咁近, 我都冇打算再去, 除非有同事兼朋友, 又或者我best friend 話再去啦! 我覺得呢d 地方, 多人去先開心...

既然冇啦啦醒左, 見仲有少少精神, 我就一口氣打左5 篇diary
, 其實本來只係打兩篇(死去活來 & 漫長的一天), 點知yahoo 小姐同我講我個篇"死去活來" 太長, load 唔到
, 搞到我要cut 開 4 篇先upload 到上去...都好既, 分開 4 篇, 大家唔會睇得咁辛苦,又唔會因為見到咁多文字又覺得悶, 唔想睇...對我自己又好, 因為打左兩篇"死去活來" 後, 唔知係唔係我太集中精神搞到開始累, 定係我太激動的關係, 忽然覺得有點頭暈暈, 所以抖左一抖再打埋落去...

係我抖緊的期間, 見冇乜野做, 就想轉下個人圖片那個part, 成日都對住個幾張相, 真係有點悶, 結果係我部notebook 有限的照片中, 揀左一張見得下人的相post 出黎...哈哈
呢張相係我今年 3 月去 rome 時, 我朋友兼同事patpat 幫我影架! 諗番起, 都多謝佢7 日裡面同我影左咁多相, 亦俾我發覺佢都幾有影相的天分..
 by the way, 好多人都問過我, 點解咁鍾意拎住支pepsi 影相?
 因為除左3 月呢一張外, 上年 7 月去rome 時, 我又係拎左一支 pepsi 係火車裡面影架! 其實都冇乜點解, 只係咁o岩次次我都係飲呢支pepsi 就想影相..哈哈
 我本身唔係好鍾意飲pepsi, 嫌佢太多氣, 飲完好辛苦, 都係 coca cola 好d..
 但樽個方面, 我鍾意pepsi 黃黃藍藍咁, 好搶眼呢!

打完一大輪, 開始又想訓...今次真係覺得好累啦! 當時已經成當地時間下午3 點, 原來我又成over 12 個鐘冇食野添, 時間忽然過我很快啊! 又眼訓,又餓, 結果我食左幾塊餅頂住當先, 訓完先再煮野食...
訓下訓下, 起身的時候, 已經係晚上9 點幾, 已經有一整日冇真正食過野啦, 結果煮左個麵食...再打埋呢篇diary...

睇黎我要好好休息, 唔係番黎overbook 都唔知點算???
 我唔想再"死去活來" 多一次啊!

No comments:

Post a Comment