26 January 2007

AEQ第三天 - Assessment

2007.01.26
今日最後一天的training, 首先一開始就係溫習一下illnesses, 包括那些illnesses 的特徵, 同埋應該點處理, 等等...再教埋 bandage...呢兩樣野, 好快就過了...
第一個assessment 就係smoke drill, 我地要一pair 人入去一間模擬充滿煙的房搵番隻bear bear 出黎...我照樣同紫姐一group...入去搵...紫姐真係好認真, 明明都知間房係冇人, 但依然都講: " is anyone here?",真係要向佢學習一下, 好快, 我地就搵到隻bear bear出黎... 同時, 我地要放另一隻bear bear 入去, 俾下一pair 同事入去搵, 有個老總好衰, 竟然將隻bear bear 放係椅子下面...
之後就係test 啦, 55 條題目...要o岩 80%, 其實唔難...但要小心d 睇題目...用左大約20 分鐘, 同以往兩年一樣, 我check 都冇check 番, 就click 完成..見到100, 安落哂...離開間房, 出去透下氣好過...
下午就上CRM - crew resource management...今年又係講crew rest 點計, 同埋拎番呢一年有d 特別的incident 俾我地分組discuss...最後仲有一套真人真事的飛機失事的 video 俾我地睇...睇完...我都驚... 我唔希望有一日會發生係任何一位同事身上...
今日4 點半就完了..之後又要上去搵讚石先生, 慣哂寫完的statement, 佢又要我寫多次...我扮嬲話我上兩個星期先黎講寫, 而家又要我寫多次?! 最後佢唔駛我寫番上個月, 寫番今個月就可以了...唉, 有一半機的items 數量都有問題...真係唔見到我冇哂感覺...照樣寫完一篇長長的statement 就走了...
一出公司, 見到有公司車, 真好...可以快一點回家..想起明天仲要飛最早個班機...要 凌晨3 點半起身, 真係累死...

No comments:

Post a Comment