31 January 2007

Arabian Experience I

2007.01.31
今日10 點半出發...

上午去左睇mountain landscapes...值唔值得去, 就真係見人見智啦! 不過上山時, 架車拋得都幾勁...



上完山, 就去water pools 啦...位 tour guide 都幾勇, 駕著車係水中行走...竟然都可以唔死火...勁!


下面呢架車聽說跌左落黎, 仲俾火燒..
孤菇貪玩, 想企係水中央影相...點知d 石好滑, 差唔多行到中間的時候, 就跌低左...嚇到一眾同事添... 但我最後都好成功企係水中的石上影相...yeah!  不過就搞到下半身濕哂!

那一處...都有唔少人係石上寫下證明自己來過的文字..

去完 water pool, 就去了下面這地方, 我已經唔記得係邊度黎啦...但總之, 都算係一個幾靚的地方...tour guide 說, 邊個拋到石仔落河度, 就會俾 100 AED 我地喎, 睇就好似好近, 其實距離係好遠架!



之後就係lunch 的時間...

估唔到tour 包埋的lunch, 都有咁好味同豐富既....


如果著埋民族服黎影相就好了...

食飽飽, 到了3 點半, 就開始下午的行程....呢個時候我對鞋仲未乾, 搞到我要去洗手間, 用hand dryer 係咁吹對鞋..而對襪, 我已經放棄左...

No comments:

Post a Comment