30 January 2007

杜拜購物節

2007.01.30
今日9 點就起左身, 與同事去報 tour, 本來想去帆船酒店既, 但最後因為 buffet full 哂, 同事y 同佢家人book 左另一間 restaurant, 但因為要散叫, 所以我就冇去啦...都係下次先啦...
11 點, 與一班同事去左 mall of emirates shopping, 因為而家係購物節, 所以好多野都好平, 我食左個quick lunch, 就開始 shopping 之旅...
 


我地本來約好3 點番酒店, 點知到左3 點, 大家都未行哂...於是我地延長到5 點...到左5 點, 我都未行哂架! 但真係太累, 所以同兩位阿姐走先, 其餘仲有兩位同事行到成8 點...
戰利品有下面幾樣...左起, 例牌一定會寄的postcard, 舅父要我買的兩盒紅棗chocolate, 係 mango 買的連身裙, 一個盒仔, 隔離本身係放 candle 既, 但我將會用黎放筆... 仲有兩個keychain, 一個俾妹妹, 一個俾媽媽, 最後就係手鏈...
 

下面呢兩樣野, 我真係好鍾意...
 

係杜拜 shopping 發現兩樣野, (1) 去某d shops, e.g supermarket, 如果你拎一個二個shopping bag 入去, 一係要寄存, 一係要俾佢地釘實個封口...先入得去shopping... (2) 杜拜的shopping mall, 係可以俾食煙...
 

番到酒店, 住係 35 樓, 望出去的夜景, 真係很美, 加上間房又咁大, 真係好舒服, 最o岩一個人欣賞月光...

No comments:

Post a Comment