25 January 2007

AEQ第二天 - 好痛

2007.01.25
今日training 第2 日...一樣辛苦...
首先就係train security, 例如機上有d 唔聽話的乘客點對付.唔同程度的唔聽話, 當然有唔同的方法對待, 又教我地用手扣的方法, 又有教點制服對大家有威脅乘客, 同埋新加既...機上有炸彈點應付...等等...之後仲要上mock up 模擬做多一次...有同事用手扣扣我雙手的, 重重打落我的背上, 聽到好大聲"bom" 嚇到佢地好驚...而我? 梗係痛啦! 仲痛到笑囉!  當教我地點令到客人痛到唔反抗時, 因為我partner 做不到...所以trainer 做俾佢睇...受害者又係我! 搞到我隻耳背, 近搏頭的位置都好痛啊!
security training 後, 就是lunch 的時間, 我說怕上前相認的同事, 今日終於走來同我say hi...於是我地一齊lunch...因為佢昨天俾training 傾左一陣, 話如果今日都唔識答問題, 就要見manager 喎! 所以 lunch 的時候, 佢classmates 同我都幫佢惡補一下 equipment 的operation..因為下午就會問每一種 equpiment 的用法...其實我自己都驚...因為我怕又俾人點相...
下午...好眼訓...分左3 組, 分別負責fire equipment,ditching equipment 同埋first aid 的equipment, 到 presentation 時,每一組的每一人要拎一種emergency equipment, 講下上機時, 要check d 乜, 點用, feature 有乜野特別...等等...我就拎住個oxygen bottle 講...我特登揀呢樣..(1) 我熟讀 (2) 呢樣野太多野講, 我要講到個trainer 唔好再點我答問題.. (3) 好不幸地...我係機上面用過....所以印象好深... 最後, 唔駛trainer 點問我, 我逐一講哂俾佢聽...雖然我識哂...但....我依然.....手震腳震..............
然後, 就係要做一次模擬飛機失事的演習...可能表演好掛, 今次只係需要做乘客... 輕輕鬆鬆就過度了...
最後回班房, 上埋 dangerous good 呢一課就完結了....
今日又係5 點放...依然係好累...仲有明天, 我要捱下去.........

No comments:

Post a Comment