14 January 2007

好辣.好甜

2007.01.13
都未試過咁多同事同行, 成8 個人啊!  首先就係去買化妝品, testimo 某隻eye shadow + eye liner 次次都想買, 但次次都係兼佢太油, 同埋唔夠深色, 所以冇買, 但我又次次都掛住佢喎! 真係唔知自己想點...最後反而買左d 朱古力, 仲有兩支 eye make up recover, 第一次試aube, 希望ok 啦...鬼叫自己而家用緊個隻cheap 牌子, 成日搞到我對眼 "啦" 到死咩!  
之後就去左食拉麵...唔知點解, 今日的味覺怪怪地, 覺得個拉麵好辣! 另外仲買左donut番酒店食, 平時食都覺得o岩o岩好, 但今日...覺得...好甜...係唔係同心情有關呢?
最後當然係去 supermarket, 好想買魚生飯架! 但買左又冇機會食, 結果都係放棄...
下面就係戰利品啦!
 

上方左邊起..有好甜的donut...隔離係我最愛的 pasta...仲有3種唔同款的杯麵...
第2 行左邊起, 紅茶俾朋友, pocky, 好抵...98 yen...之後兩盒限定 chocolate...兩支eye make up recover...
最低行左邊起, 牛奶, 但都係兩隻" m " 字,頭牌子好飲d, caffe latte, 飲完唔o岩我口味, 下次再試另一隻...(鬼叫自己唔識睇日文咩!), 最後又係 cup noodles..

好彩冇再買多d, 唔係唔夠位放...今個月成3 班日本機, 但我次次都可以買到咁多野...日本真係一個令我洗好多錢的地方...

No comments:

Post a Comment