24 January 2007

AEQ第一天 - 問書

2007.01.24
每一年, 所有空服無一幸免..都要上 aeq - annual emergency procedures training, 一連上3 日, 要 pass 哂, 先可以績牌, 繼續operate, 繼續空服呢一份職業...而今日係第一日...
由於第一日一定會問書, 所以前一日已經溫好哂書, 準備自己...因為唔識答問題, 會好麻煩的...
8 點半, trainer 行左入黎, 一睇, 好似係傳聞好哽的s 小姐...
果然, training 一開始...佢就問書...雖然佢俾大家打開書答佢的問題, 但好多人都唔識答, 好彩自己昨日苦溫...不過有d 同事...連最簡單的 CSCP/CACP 係邊都唔知...唔通佢地做個架機的時候, 連個screen 都未見過?
問完好多有關唔同 aircraft 的問題後, 就要上mock up 做door operation, 即係我地逃生時, 要shout 的 command, 同埋有d 情況, 有d 門係唔開得既...又例如, 要考我地, 如果slide 冇inflate 到, 又要點做..仲有唔同機種, 都會有唔同的feature...等等..所有東西, 做空服都一定需要知道同埋記得, 因為有意外時, 乘客都要靠空服帶佢地逃生的....我地全班23 人, 分左兩組...好彩, 我唔係跟s 小姐, 而係暫時跟另一位好人d 的trainer...首先我地去左747 的main deck...都已經第3 年, 但唔知點解, 我驚到手又震, 腳又震..有時都唔知自己驚乜...可能年年都有classmates陪下, 今年冇掛...睇黎我都要習慣一個人了...做完 747 main deck 就做upper deck...做main deck door 的時候, 我太緊張, 所以做得不是太好, 去到做upper deck door 時, 已經好了好多, 想做得唔好都唔得啦...個scenerio 鬼咁難...個slide case eject 唔到, 叫客去 main deck, 點知main deck block 左, 結果要d 客幫我推個slide case 出去... 不過最意外既, 就係見到今年upper deck 的mock up 用的門係有得開關的, 感覺真係好實在...實在到個晚我發夢都夢到自己開左upper deck 的門...哈哈!  之後train 埋 777 同 airbus 的門, 就回班房了...有一位同事, 係door operation 期間, 問佢條條問題, 佢都唔識答, 最簡單問佢close 左door 要check d 乜野...佢都唔識, 我聽到都有d 驚...事後, 坐係我隔離的紫姐同我講: " 唔好俾我同佢飛..." 呢位同事...仲已經唔係第一次aeq 了...唉...真係太恐怖...
之後就係lunch 的時間...今日仲有classmates 係aeq 最後一日, 所以可以同佢地lunch...聽日就冇lu...
下午一開始就係做CPR 的時間, 即係心外壓...雖然年年都要train, 但我極度希望係機上唔駛有做呢樣野的一日...今年都係一次壓 15 下, 但我地係最後一班壓 15 下, 下一班起, 就要壓 new policy 的 30 下, 唉...壓 15 下, 已經有種累死的感覺...下年要我壓30 下, 真係救命... 要做3 次既, 有大人, 小朋友, 同bb 仔..因為所壓的次數同方法都唔同, 所以全部都要練習...練哂之後, 就有一個medical scenerio 做...trainer 揀了一位同事出黎做...呢樣野今年先有, 所以對我黎講, 感覺都幾新鮮, 同埋都幾有用既, 可以考下我地的臨場反應...同事就做得麻麻地...不過換轉係我, 我可能都做得唔好....
最後又係問書時間, 問所有emergency equipment 的location, 因為唔好機種, equipment 放的位置都唔同...所以...都有一定的難度...但如果有溫書, 又用一d 特別的方法記, 加上平時係機上面有留意既話, 其實一d 都唔難...有時都唔知係唔係今日我坐係右前角的關係, 方便trainer 去指呢? 今日佢成日都指住我答問題...由今早8點半去到5 點, 我起碼俾佢問多過 10 條...但我又唔係唔識答喎...但佢係咁問我...搞到我真係好緊張...到問 equipment location 時...又係由我開始...問到最後, 又係問番我....陰公...其實我個名咁少有...又咁難記到, 點解成日俾trainer 點相架? anyway, 又係個句, 有d 好common 的問題, e.g first aid kit 係邊, 依然有人senior 過我的同事, 都係唔識答...坐係隔離的紫姐又同我講: " 今年d 人做得事, 乜都唔識答既?" <---其實我已經美化左佢呢句說話...佢講的時候係好難聽的....
5 點, 終於走得, 不過同以往兩年一樣, 都有兩位同事要留低, 俾trainer 訓話一下...就係door operation 乜都唔識答的同事, 同埋做medical scenerio 的同事, 不過後者...我是認識的, 不過我冇相認, 因為我怕佢已經唔記得我了...
好累..但今晚仲要溫書...其實昨晚已經溫左啦, 但我怕聽日又好似今日咁俾trainer 點相, 所以都係溫多次...

No comments:

Post a Comment