5 January 2007

精神困擾

實在太擔心, 完全訓唔到咁耐, 隔一陣又醒, 醒完好快又好想訓, 但訓左冇耐又醒左, 醒左成個腦只係得個單野...狂食野...但食完又嘔...痛苦到極點....回來後, 睇黎又要搵醫生攞藥食...
好彩有classmates 及阿姐a今日到LA, 佢地都不約而同打俾我, 最後夜晚我地叫左thai food, 去左 crew room 一齊食...期間, 阿姐a俾左好多advice 我, 叫我唔駛驚, 仲話我驚乜, 佢已經乜野都教哂我...唔需要再諗太多...雖然係咁..我係面前扮冇事, 一齊睇電視, 點知佢問左我一句: " 你真係睇緊電視, 定係其實個腦仲諗緊個樣野? " 俾佢睇穿哂....唉.....
今晚講得最多就係, "我想死呀", "死啦", "點算", "好驚", 之後又番去 "我想死呀"...blahblahblah...我盡量講其他野, 但最後, 又係回去原點....我諗阿姐就快頂我唔順....
今日最開心的時候, 睇怕都係係 crew room, 睇見迪士尼放煙花的情景, 真係比香港的靚好多, 好鍾意流星同埋哈哈笑兩種煙花...同時, 亦想起與貴人邂逅的經過...如果你係度就好啦...起碼可以借黎俾我攬下...
回房前, 係走廊又繼續講我單野...我當然又係重複講番個幾句野...阿姐a, 當你回到香港的時候, 我已經俾公司審完, 有結果聽了...
long flight 的時間真係過得好快, 明天上飛機, 我真係怕自己冇心機做野, 後一天到香港, 就這樣過了 4 日....將會到我的另一個大日子...
真係好多謝公司係新年送份大禮俾我....唉....but i have learnt a lesson....

No comments:

Post a Comment