31 January 2007

Arabian Experience III

2007.01.31
最刺激就係係坐著車係沙漠上飛馳..真係"dun" 到我死死下...


 
沙漠上唔單止有我的影子, 仲有4 位同事都攝入我部相機內...

孤菇的足跡...

dune drive 期間, 我地去左睇駱駝...

我就係同呢隻駱駝女影相啦!

所有駱駝男都係困係裡面啊!

悠然自得的一群...


當tour guide 俾我地落車影日落的時候, 已經太遲了....錯過哂影咸蛋王的機會...

我地的晚餐將會係沙漠中舉行...

當然唔少得騎下下面的駱駝仔啦!

下面呢樣野我好想買架! 但諗起屋企冇位放...只好放棄............

晚餐即將開始啊!

下面呢個係 water pipe , 好似叫水氣酒...好似有食煙的感覺...但我就冇試啦...

隨著 belly dance 的完結, 這餐沙漠中dinner 就進入尾聲...

回程, Tour guide 又再次開到成160 公里飛馳...因為直路, 所以又唔覺得佢開得咁快...半小時左右就回到酒店了...大家都好累...同埋成身沙呢!
明天便回程...望住間房, 真係有點不捨...

No comments:

Post a Comment