18 January 2007

巴黎獨自遊 IV - 羅浮宮 & 凱旋門

2007.01.18
行了15 分鐘, 終於到了 Musee du Lourve 羅浮宮了...大家睇下, 天色真係好差, 呢個時候, 又係大風, 又落雨, 剛剛黎呢度參觀的學生, d 風一吹黎, 佢地就係咁叫叫叫...

 
就係下面呢班學生啦...

原始都係用番黑白好睇d...
 

雖然今日冇乜人入去參觀咁, 不過又係因為時間關係, 下次入去參觀吧!

通過這騎兵凱旋門, 離開羅浮宮的範圍...

一路行行下, 就到協和廣場了...


之後就踏入Av. des Champs-Elysees 香榭大道...冇黎成年, LV 的外觀又改變了...當然, 我覺得今次靚好多, 我就冇入去啦...因為都冇諗住買...始終我覺得自己未係時候買LV, 同埋成日覺得, 一用左LV, 個人好似老左好多咁... 同埋我完全唔覺係身份的象徵...講真, 街上面有好多A 貨, 你們又分得出嗎?

沿著香榭大道, 最後就會到達凱旋門...

係呢度, 我又見到親愛的同胞們...個d 男人, 仲以為我係佢地的團友...唔係掛?!

行到呢度,已經下午3 時, 之後坐番MTR 回酒店, 歷時7 小時的巴黎一天遊就此完結...

係巴黎買手信真係好貴, 上面個d postcard, 一張成 1.5 euro 囉!  另外仲買左動物+鐵塔的key chain...同埋兩塊magnet.. 最後仲有我最鍾意既...就係中間個隻戒指, 係聖心堂內買...雖然都幾貴, 但戴上手, 真係唔錯! 同埋意義重大麻!
我希望下一次來巴黎, 唔好再係冬天啦....亦希望下次黎的時候, 會令我對巴黎呢個地方改觀啦! 仲有, 好希望有一日, 有個人陪下我再遊過d 景點...同埋上艾菲爾鐵塔!

No comments:

Post a Comment