7 January 2007

從未如此變態過

2007.01.07
第 226 次飛行
去到機場, 航機先o岩o岩到達LA...要等哂所有乘客落機, 再等cleaner 清潔, 又再等埋caterer load 餐...足足等了成個鐘...先上到機...一上機, 老總就話 security check 同 boarding, 完全冇時間做 ground preparation...雖然唔係full, 只得二百五十位乘客...但我眼中睇落去, 都唔覺有空位....
雖然唔full, 但真係壞事多鑼鑼...
首先有一群"包頭黨"  - indian, 一take off, 同一班 bombay flight 冇分別, 係咁要水水水...做到個邊aisle 的同事j 黑哂面...另外又要面對唔夠main course choice 的問題, 派餐的我, 當然又俾客"ZIP" 啦! 十萬個無奈... 
Service 完左, 忙住做duty free, 呢個時間有好幾樣野發生左, 忽然要做headcount, 因為發覺機上少左名乘客, 但原來又係虛驚一場....  之後要幫一位媽媽睇住個仔, 因為佢要去washroom, 點知佢等左好耐, 裡面的人都未出黎...於是我地敲門, 睇下入面的人有冇事啦! 一敲門, 就有個女人出左黎, 話俾我地聽: " i m washing my face..." 之後就走左, 那個媽媽一睇: " oh it's so wet!" 一睇之下...成地濕哂!!!! 真係太過分, 好似水浸咁, 於是我只好立即入去清潔去....
今次大家的rest period 都有成4 個幾鐘...雖然老總編左第一group rest 完就做snack service, 但以我經驗,第一group 未番到黎, 我地已經開戰左....而阿姐叫我好好睇住個galley 同兩位新同事...過了個幾鐘...忽然有意外發生, 就係所有ptv 都唔work! 老總reset 左, 但都係唔得, 整整下, 連個syetem 都開唔番, 即係 call light 又有問題, reading light 又off 唔到...等等...老總不斷做announcement 話整緊, 但我地唔係 engineer, 加上飛機野又咁複雜, 都估到整番的機會好微, 但老總依然好努力去整, 同埋仲問 ground engineer 點整...可惜過了幾小時, 最後都要宣佈 certify... 其實係老總好苦惱點整番好個system 之際, 杯麵黨開始了...起初係有 call light, 同事h 去左一邊應, 點知一去不返, 係咁service abc 位個邊noodles, 而我個邊, d 客反而唔多用 call light, 入黎galley 問我拎杯麵, 搞到連去水的時間都冇...不斷要stay 係個galley 沖杯麵...仲要做埋清道夫, 清理個galley...就係咁...沖了個幾鐘...點知忽然有個女人入黎鬧我地...話我地點解成日只係去 abc 個邊, 唔去 hjk 個邊, 事實係...galley 只係得3 個人, 同事j 與同事h 成日只係做abc 個邊, 得番我一個做hjk 個邊, 試問我一個人點做得哂???  其實有時間我已經應下 call light...但都俾人鬧, 佢仲講埋 seat number 我聽, 要見老總, 同事j 叫我唔好理佢, 但我覺得唔係太好, 於是我去搵呢位客人, 我又認唔番係邊位女仕, 於是我就問其中一位客人, 請問頭先係邊位投訴, 點知我只係講左"請問頭先邊位", 那個女人已經大大聲話: " 乜野邊位!" 唉, 咁我唔知你個名麻.... 之後佢問我點解同事只係serve 另一邊, 但從來冇去佢個邊...又話應該派多d 人...blahblahblah, 我好有禮貌同佢講句sorry, 之後解釋番個情況俾佢地聽...因為有一半機組人員去了休息..只得3 人係galley 當值, 同事h 去了abc 個邊一去不返...同事j 又做abc 個邊, 而所有客人都係哂galley 內, 要drink, 要 snacks, 要 noodles, 我係 galley 內根本走唔到出去, 我地已經盡快同埋盡力去滿足大家的需要, 可惜滿足唔到你的需要, 我係度會說聲唔好意思..之後佢又話press 左call light 都冇人應, 我發現佢座位的 call light 根本都唔work, 我又點去應呢? 解釋個情況俾佢聽, 佢話佢明白...但點知忽然又彈一句話我attitude 唔好喎! ai ya! 救命呀! 唔好屈我好唔好? 嗚嗚嗚....最後佢點都要見老總, 要同佢反映點解唔派多d 人, 我心諗, 之前已經解釋了...不過算啦...佢的目的都係要見老總, 等條氣順d...於是我去搵老總...但未搵老總前, 我已經流了一公升眼淚 (同事c 形容的), 本來我冇事, 但好唔鍾意俾人屈的感覺, 又可能諗埋聽日番公司見人個單野, 一時...谷到冇得再谷...anyway, 之後搵左老總, 老總都唔多想理佢, 因為老總都自身難保, 仲整緊個system, 佢仲叫阿姐同那個女人傾, 我同阿姐講完件事, 阿姐都唔係咁想同個女人傾...因為佢已經覺得我做得好好, 好辛苦, 那個女人可以唔駛理喎! 雖然係咁, 但事後, 我成日都有去那個女人那裡, 問佢有冇需要, 可能我問得多啦, 佢開始笑笑口...唉, 做呢行就係咁, 幾唔鍾意某位客人, 都要笑住對佢...不過落左機, 我已經唔多記得呢件事了...
因為成個system 壞左, 當然唔少得派voucher 啦...不過老總過call 左 ground staff, land 左先派, 等我唔駛做得咁辛苦, 加上如果到時冇那些 items, 會仲衰囉! 但其中有好幾位 1st class 同 business class 的客人比較難搞, 有個話要下程機要 upgrade 上 1 st class, 有個gold card member 仲獅子開大口, 話要 waive 左d asia miles point, 下年全年都做diamond card member! 不過機會極微啦!
回家, 我講番件事俾貴人聽, 問佢會唔會嘈, 他說會, 起初我以為佢的意思係指嘈我地crew, 但佢話: " 我會同個女人嘈..."  好彩你唔係那班機上者...
今程機, 大家都辛苦, 要好好休息一下...同事c 對我說: " 真係從未如此變態過..."

No comments:

Post a Comment