31 January 2007

Arabian Experience II

2007.01.31
lunch 完, 我地就去左Hatta Hertiage Village...



 
曾經係商業發達過的地方...


裡面應該係模擬番當時的情況同環境...好似下面就係會議室...

孤菇與幾位同事, 曾經俾下面的人像嚇親....我地以為裡面真係有人..哈哈!

有睡房...



有儲藏室...

下面呢兩位人兄, 我地又俾你地嚇親啦! 有同事說, 以前著住呢d 衫, 打仗會好唔方便囉!

亦有地方上堂...

下面佢地唔係理髮, 而係唔知玩得乜野活動...

之後我地沿著小路一直行...

本來我地的目的地就係上那個台, 但因為只得半小時的地間, 上得去, 落唔番切黎, 所以最後只係遠遠就影下相就算了...

回程時, 巧遇小貓貓....

這個台不知道有什麼用途, 我想應該有點像峰火台掛....
 
遊完Hatta Hertiage Village, 就到全日最精彩的部分..就係dune drive!

No comments:

Post a Comment