14 January 2007

可以開心一點嗎?

2007.01.13 to 14
第 227 次飛行
今日早左番公司簽番份 cos, 其實都幾鍾意星期六番到公司的感覺...因為冇乜人, 好靜, 好鍾意呢一種感覺, 因為顯得自己冇咁寂寞...sign in 完後, 就上了team office 搵PDE, 星期六真係星期六, 只得一個PDE的s 先生當值, 令我感覺都輕鬆了點....不過我諗佢就應該幾悶啦! 因為佢係咁哼歌...又出奇地, 我仲記得呢位 PDE 的名字, 可能曾經飛過吧! 加上我對佢的印象都唔錯呢!  當我簽番份cos 時, 佢拎起我的record 睇, 忽然問起個單傷心野, 佢問我乜野事搞到咁, 我只好說前幾天先收到, blahblahblah...之後佢話係佢地幫我fight 番黎...我都唔知佢指既fight 係乜野意思, 係指fight 番個renewal 俾我? 但我好似renew 左先收到個樣野喎! anyway, 我classmates 咁o岩黎到, 佢都問我做乜事, 我講完 credit card 單野, 佢的反應係: "we are not allowed to use credit card???? i really don't know.." 唉, 吹帳... 事後佢安慰我...話我地有同學仔的情況更加嚴重, 但都冇事, 所以都叫我不用擔心...唉, 好辛苦去淡忘, 忽然又令我記番起...之後係 mailbox 再收到份hardcopy...本來真係想丟左去既, 但諗深一層, 都係唔好, 可能第日有用.. 我要留番起去, 第日俾d 子孫睇下我幾咁勁囉!  但依然都係唔開心...其實今日係前所未有既無意慾番工的感覺...最後我知道我要找人傾下電話, 傾完, 就開開心心入 briefing room...其實好驚我傾傾下電話又喊, 不過今日我好叻..忍住
估唔到第一程未起飛, 就要出動comment form, 仲要係一個complaint 黎既, 呢位客人, 仲要係我個zone 出現! 呢位客人仲要係GOLD card member!!! 真係失禮死人....點解要投訴? 可以話, 完全唔關我事...佢一上機, 就捉住我, show 張marco polo 的gold card 俾我睇, 有眼既, 都明哂, 我心諗. 知道你係gold card member!!! but so what?  u are not diamond card member! 其實個一刻我好想笑出黎, 因為佢好似覺得自己show 左張gold card 係大哂咁, 但我當然冇笑啦! 要耐心聽下佢個故事先...之後呢位台灣人同我講, 公司答應左如果班機係 full booked, 就會upgrade 佢上business class, 如果唔係 full booked, 就會block 一行seat 俾佢...但我地今日班機係...full load就 326, 但loading 就320...如果佢遲check in, 根本block 唔到一行seat 俾佢喎! 等佢up 完一大輪, 我同佢講, 我明白你的感受, 而我地可以既話, 會盡量滿足你的需要, 可惜我地今日航機唔係 fully booked(所以upgrade 唔到), 而又差唔多full, 只得兩三個位剩, 所以要block 一行seat 會比較困難, 希望你明白, 點知佢一味係要見老總...講到口水都乾, 我放棄, 我話我會同佢反映, 再找老總同佢傾傾...之後就同阿姐講, 阿姐再同佢傾, 但都係傾唔掂...唉, 其實佢有得坐係emergency exit 的第一行, 已經好好了...仲要求什麼呢?  最後我地好辛苦搵左孖位俾佢, 可惜附近又有bb, 佢最後都冇換到, 話要寫 complaint 喎! 阿姐都唔理佢, 俾張comment form 俾佢就算...散場... 有時真係唔明人點解可以咁貪心..又要blocked seat, 又要upgrade, 公司又唔諗下, 自己有成千千萬萬個sliver, gold card member...好話唔好聽, 有一日, 全機都係 marco polo member..死未?  試過有時成個business class 的客都係 diamond card member...做到我同紫姐死左... 不過講到底, 我唔係針對card member..我覺得呢d 野睇人既, 好似貴人咁, 佢好乖架!
基本上呢兩日四程機都幾順利...有兩程仲有business class 的同事上黎幫手, 有一程我連 service 都唔駛做, 只係行轉duty free 就可以了, 不過我始終都係唔習慣咁樣, 最後都係手痕, 拎jug coffee or tea 同埋 wine 去行...
今次幸運地, 有朋友兼同事s 同行, 佢忽然走埋黎問我近排做乜唔開心..真係勁, 冇見大半年都feel到.... up 完公司單野, 佢的反應同我d 朋友的反應一樣, 係一樣大... 謝謝你的安慰, 你的建議, 我會考慮, 不過真係要我得閒先搞啦...始終報左案係會好d 既... 上次同佢飛係5 月, 如果唔係佢問開我情況, 我都唔知道自己周邊的事與人已經變了那麼多...發生了很多事...
我好想快d 開心番啊!  你又係邊呀???
                                                                

No comments:

Post a Comment