16 January 2007

向法蘭西出發

2007.01.16
第229 次飛行
好開心, 咁快又有班long flight 做...
今次的目的地係法國的巴黎, 已經有成年冇去過, 不過我又冇乜野好期待, 因為我對法國的印象麻麻, 我最期待, 就係去到酒店拎那些 allowance 咋!
番到公司, computer 個邊完全俾人罷哂, 個個都check swap, 呢個時候, 俾我見到punpun, 傾左一兩句, 原來佢去隔離的法蘭克福..早知個次我都accept個crew, 咁就可以一齊去啦! 老實講, 我鍾意法蘭克福多過巴黎, 不過通常公司roster 俾我的歐洲機, 我都會keep 既, 因為我怕一swap 走左, 唔知幾時先會roster 番黎...
briefing 的時候, 本來好輕鬆既, 點知問到 safety qs 時, 有位新人唔係好識答, 嚇到我死, 其實係人地唔識答者, 但我都唔知點解, 自己都驚埋一份...
今晚應該係 full load 機, 但出奇地仲有幾個位剩, 真係好安慰!  不過一班full load 的機, 好多問題自然會發生....首先就係 baggage 的問題, 我個邊多到唔夠位放....我已經好辛苦咁再arrange 過d baggages, 但都係唔夠位....最慘呢d 客全部都係last minute 先上機, 門都關了, 仲未搵到位放...後來有位乘客, 自動搬走自己小小的行李, 空出一個大位俾最後上機的乘客, 真係謝謝你!  另外仲有個問題, 就係有客一上機, 就話因為之前食得太多野, 搞到自己個胃同肚都唔舒服, 話一定要去洗手間, 但因為就快起飛, 當然唔可以啦! 後來起飛...同事們細問下, 乘客先話自己今日係咁肚痌喎! 仲話一定要攤係度, 坐都唔得, 彎住個身又唔得, 咁即係要幫佢搵一行空位俾佢攤係度啦! 但full load 的機, 真係好難做到, 後來阿姐好辛苦咁請一位客人調一調位, 等那個女乘客有3 個座位攤下...首先好多謝肯調位那乘客, 另外要俾阿姐啦! 最後降落之後, 那位乘客已經好了很多, 仲俾左$ 100 tips 俾阿姐添! 阿姐就放左d 錢係零錢佈施的信封內...
service 方面, 今日出奇地做到最後一行, 3 個choice 都仲有得俾乘客選擇....而大部分的客人都唔錯...係有少部分串左少少, 不過算啦...今日唔多舒服, 冇氣啦....
好多乘客一食完, 就訓覺, 所以成程機都靜得很...同我一齊on duty 既兩位係classmates 黎, 起初仲擔心當值的時候會悶到七彩, 好彩佢地都有理下我者...後來我同其中一位傾傾下, 發覺大家好耐之前飛過vancouver...哈哈!
時間過得好快, 阿姐又勁好人, 終於開開心心咁黎到巴黎了....

No comments:

Post a Comment