7 October 2006

挑戰忍耐力 - 乘客篇1

2006.10.07
第203 次飛行
其實一向都知孟買機係好難做, 但因為我之前做兩次孟買機都只係在商務客艙工作, 而今次就正式第一次在經濟客艙內做, 真真正正體驗到孟買機係有幾難'哽' !!!!
其實未番工前都有d 事發生既, 分別就係困'車立', 同埋又收到e-mail, 之前一班機條數又唔o岩囉! 不過呢兩樣野已經唔想再多提, 總之我最後趕得切番公司就得啦! 不過就搞到我冇時間打電話俾我個best friend 講句'生日快樂' 囉! 我諗住佢個邊仲未過6 號打俾佢既, 點知真係冇時間...sorry 呀! 我係呢度同你講聲遲來的 happy birthday! 至於禮物, 還欠一樣東西, 所以要遲d 先送到你手上...
由於呢班機真係太多事發生了, 經過我一輪組織後, 我分開3 部分, 分別係乘客篇, 同事篇及乘客篇...一向以顧客為上的孤菇, 就梗係要講乘客篇先啦!
1. 第一個問題就係有一家5 口, 其中一位係bb(不用座位的), 另一位係小朋友(需要座位的), 可惜佢地的坐位安排只有兩個位是一齊坐, 另外兩個座位都是分開的...分別是55 HJ 及 52 J, 51 J 4 個座位, 爸爸一上到機就問我可唔可以幫佢地調埋一齊坐, 因為如果媽媽手抱BB 坐55H, 小朋友坐55 J, 另外爸爸與與婆婆分別坐 51J 及52J, 媽媽不可能一個人照顧兩位小朋友...雖然我都好想幫下佢地, 但問題係呢班機差唔多full, 要我調哂佢地坐埋一齊, 可能我無法做到, 唯一我可以做的是, 在媽媽的附近找一個座位, 讓爸爸或婆婆可以坐在那座位幫手照顧bb 及小朋友, 而第一個我可以問就是55K 啦! 我將個情況講俾佢聽, 可惜55 k 的客人話佢坐得好舒服, 死都唔肯調...老實說, 如果冇必要, 我就唔想要客人調位的, 但講出問題所在後, 佢都唔體諒, 我會覺得那上客人很討厭的, 我心裡會暗罵他...不過算啦! 佢始終都有佢的選擇, 而我只好另找其他好心的客人調位好了, 我再看看同周圍, 見到56G有一位印度人, 個樣都幾善良, hehe, 我諗佢應該肯轉位掛, 於是我同佢解釋個情況, 點知我都未問佢得唔得, 佢已經話ok, 實在太好了...後來起飛後, 我發現56E 竟然是個空位, 於是我就同爸爸講, 叫佢等seat belt sign off 左, 自己行去坐...而最後, 佢地一家5 口都算叫係坐埋一齊啦! 幫到佢地, 我真係好開心..
2. 不過除了第一件事外, 之後冇一件事可以令我開心...首先要講講一對印度母女, 由香港煩到我去曼谷, 再由曼谷煩到我去孟買...係第一程去曼谷, 我地派哂special meal 後, 就去normal meal service, 點知我派到佢地母女的時候, 佢地就話我知佢地order 左special meal..但好明顯, 個list 完全冇佢地的order, 但孤菇廢事煩, 所以係扮下野番galley check 多次再同佢地講見唔到佢地的record, 而今日的meal, 其中有一樣係o岩佢地兩個食的indian vegetarian, 同佢地傾完一大輪, 佢地終於肯食個indian veg...而第一餐的dessert 係有chocolate cake 既, 佢媽媽話佢自己唔食, 要我拎走去, 點知我做左幾行, 佢話佢個女要食, 要我俾番佢...由呢一刻開始, 我俾呢個媽媽玩死...到我做collection 的時候, 佢地要求要extra chocolate cake, 好彩當時我個cart 最頂個幾行係clean tray, 所以唔洗番入galley 拎俾佢地...點知俾完個cake 佢地, 佢地就問我要 peanuts...仲話同我講左好多次, 我都冇俾佢地...唔係掛?????  我做 collection 先至係第一次聽到佢講話要 peanut 咋喎! 冤枉呀!!!! 到係曼谷去孟買個程...又係派完 special meal 後, 我又見到佢兩母女出現係galley, 我問佢乜野事, 佢話點解人地有餐食, 佢地就冇, 於是我又解釋我地只係o岩o岩派完special meal, 正式的service 仲未開始, 如果佢地想食, 我唔介意派左俾佢地食先...點知佢媽媽又係咁同我講佢request 左special meal...其實個normal meal 都係indian veg, 佢地都食得, 但那媽媽死都指住要有green label 的special meal...唉, 最後, 孤菇又扮哂野咁番galley 搵阿姐check, 阿姐都話俾個normal meal 佢都得啦! 於是我又解釋番我的難處俾阿姐聽, 阿姐話將個green label 貼係個main course 上面, 再俾佢地, wakakkaka! 笑到我死...anyway, 好彩有d 客人唔食special meal, 所以我地都可以分到兩個俾佢兩母女食...
3. 仲以為事件會告一段落, 點知當我做緊normal meal service 的時候, 兩母女又問我拎cheese, 又拎 butter, 其實唔止佢地兩個問我既, 好多人都問我拎butter, 但有樣野我又唔明, 我地serve 的飽飽本身應該唔駛用butter, 就好似平時食印度薄餅咁, 都唔洗用butter 啦! Right? 亦可能因為咁, normal meal 的tray 係冇butter既, 好多人都問我點解冇butter, 叫我點答? 咁本身個tray 冇preset 到就冇架啦! 唉...以我所知 special meal 就有butter 囉! 但special meal 都派哂, 真係要butter 既話, 只好去商務客艙拎...事後, 我partner 問我, 佢地既然係 vegetarian, 咁牛油都係牛個度出黎者, 照計佢地都唔食得架喎! 呢個問題真係考起孤菇...而當我派餐經過那兩母女時, 佢地又話佢地冇special meal 係我的錯, 有時都覺得自己幾慘, 我乜都唔知, 就冇啦啦俾人話, 之後我同佢地解釋, 要起飛前24 小時前打電話去公司order special meal 既, 咁佢地就話佢地同間 agrent 講左, 我聽到呢度...只可以說, 可能agent 唔記得左同佢地request, 又有可能agent 同公司講的時候出現問題...但我地機艙服務員只係跟番個list 黎做野, 如果個list 冇佢地的order, 我地當然會諗其他辦法黎滿足佢地的要求, 而事實上, 我都做到了, 有客唔食 special meal, 我俾你地, 你要chocolate cake, 好, 我俾你, 你要 peanut, 我俾 20 包你...你地仲話我錯, 唉, 真係心都淡, 其實去曼谷個程, 講起呢兩母女, 我已經向同事說過, 我真係想去到曼谷就落機...唔想再對住佢地....
待續.....

No comments:

Post a Comment