28 October 2006

真懵定假懵?

2006.10.28
第208 次飛行
今早俾妹妹激死, 佢開到d mp3 勁大聲, 搞到我中午就醒左, 我諗住今晚夜機, 仲諗住訓埋個下午, 結果訓唔番啦! 今晚要捱眼訓....
同埋, 其實我並唔係一個唔駛點訓既人, 只係因為我好多時個人都好tense, 訓唔著, 咁難得今晚得得咁好, 俾人嘈醒, 除左搞到個人更緊張外, 脾氣都差左...
briefing 的時候, 老總講左好多好多野, 從佢的口中, 都聽得出佢都一個幾straight 的人...孤菇又開始頭痛, 千千萬萬個希望佢唔好搞咁多野, 因為我知道rest period 只得我一個係後面, 如果佢諗埋d extra service 出黎, 只會做死我....點知上到機, 我發覺我唔係俾老總玩死, 又係俾我阿哥玩死....
未講阿哥前, 講下同我galley 的partner 同事c 先, 佢勁搞笑, 我都明白, o岩o岩conversion 完 boeing, 再做番airbus 的機, 好多compartment 的擺法已經唔記得哂...佢一上到機, 就話: " 死啦...好耐冇做過呢隻機, 唔記得哂d 野放係邊..." 於是佢就係度行黎行去搵野, 咁我好心問佢: " 你想搵乜野呀?" 佢話: "我唔知呀...我唔記得上到黎要做d 乜野.." 我真係忍唔住笑...之後我話: " 咁, 不如你chill bar 啦..." 睇見佢咁, 令我想起自己以前conversion 完之後, 個樣一定同佢一樣...哈哈! 忽然間覺得佢個樣好可愛...
今晚是一班full load 的機, 仲要有客俾人downgrade, 例牌佢地由check in 嘈到上機....不過都唔怪得佢地既, 俾著我downgrade 都唔開心啦...最慘係荷蘭人個個都好高, d 腳又好鬼長, 叫佢地坐空中巴士的economy class 10 幾個鐘...俾著我都唔舒服, 火都黎...而我地除左死死氣氣聽佢地up, 同埋對佢地special d 之外, 都冇乜野幫到呢班downgrade 左的荷蘭人....不過後來我賣野俾佢地的時候, 感覺佢地都係幾講道理的人, 挺 friendly 的.
講番我阿哥, 由於有人complain downgrade, 所以阿哥就走去同個客傾, 仲特登問佢地食乜野餐, serve 左佢地先....其實一早已經搞掂左那兩個客, 但我唔明點解佢仲繼續同d 客同埋老總social 囉....仲係take off 時同我講: " 你應該識做special meal, 咁一陣take off 左之後, 你幫我做...." 咁好啦, 得5 個special meal 都冇, 我應該可以既....派完, 佢又叫我地自己set food cart, 佢自己又唔知走左去邊, 只係叫我地搞掂哂, 就同前面講, 一齊出餐...好啦, 我照做....
我地派派派餐, 派左 10 行左右, 開始乜都冇啦....但阿哥係人影都唔見個隻, 最後我只係得番d tray, main course 冇哂, 水又冇哂....咁點繼續派? 唔通要我逐個客講: " please wait for a while" 咩?????!!!! 加上我望下對面aisle 的partner 都唔係好得我好多...於是我只好成個foodcart 推番去galley, 自己repenlish 自己, 同埋幫我partner repenlish 一下啦...番到galley, 我見到阿哥, 佢見我番黎, 就識問我要乜啦...我講完自己要既野就番出去繼續 serve....點知冇耐, 我又冇哂d 野, press call light 叫阿哥出黎啦, 點知又係十世都唔出...救命... 呢個時候, 同我一條aisle 的 同事m 殺到上黎同我做2 man, 情況先好點...起初我以為同事m 同阿哥係friend, 所以唔敢出聲, 但最後我都忍唔住, 講左句: "阿哥...好慢...." 同事m 立即笑說: "哈哈! 你唔知佢係懵七咩? " oh no! 原來佢已經有前科.... 事後, j class 的同事v 問我個邊的aisle 係唔係做得快過隔離 aisle 好多 (因為隔離aisle 兩位同事都係new joiner, 而我個邊就serior 少少) 我苦笑: " 我想快...但快唔起....因為乜都冇, 點快? 我寧願同阿哥鬥慢...."
之後我就發覺佢成日都去左前面同老總social, "tum" 到佢好鬼開心囉! 係既, 好彩有你, 唔係老總唔知會點對我地....
到第2 個service, 我真係做到嘔血....由於阿哥拎野好慢...前面同事m 又係咁等我拎野...後來連阿姐都頂唔順上黎拎我foodcart 內的tray, main course 等等, 佢地拎完後, 我個food cart 真係空空如也, 但阿哥都係未出黎.... 同事m 頂唔順, 講左句: " 點解呢個service 咁漫長架?" 唉, 我都想知點解會咁... 到做tea/coffee, d 荷蘭人勁飲coffee, 我去左4 轉都未去完, 不過點解搞咁耐, 又係多得" 佢", 我打算番去 repenlish 的時候, 發覺全部都係熱水, 唔係coffee, 原來阿哥倒左d coffee bag 後, 唔記得放番新既落去再brew...之後佢仲話: "嘩..你真係好彩..."  有時我心諗, 佢成日係個galley 度都知做左d 乜...
仲有, 我發覺好多基本要知既野, 阿哥都唔知, 好似 pvc glasses, creamer 呢d 係會standard loading, 所以唔駛uplife, 但佢就係咁話要uplift, 又好似, 我地要leave message 俾下一set 同事, 阿哥竟然將兩個blue drawer 放左係一個一定會offload 的back up cart 內, 當時已經lock and seal 哂d bar cart, 我提一提佢之後, 最後又係自己去break 番個seal, 拎番個blue drawers 出黎, 再放係第2 度....然後再seal 番個cart...
仲有, 聽同事講, 佢地on duty 的時候, 阿哥多手heat 哂 suppose 唔駛 heat 但又食得的sandwich, 再派俾客食..... 我心諗, 好彩我唔係同佢一齊rest 者...hehe..
再諗, 番黎day flight, 我都唔知點算好..........
同埋究竟佢係真懵定假懵呢? 真係一個謎....但其實我覺得係假假地....

No comments:

Post a Comment