11 October 2006

我在孟買的日子(3)

2006.10.11
起身時, 已經是中午, 之後答應過同事j 打俾佢既, 打左俾佢, 先知之前停左成5 次電, 因為自己訓左, 所以唔知, 一停電, 就連internet connection 都會有問題, 既然係咁, 又冇野可以做, 我地相約去lunch...
今日終於冇咁多人一齊, 得番我與同事j, 終於可以暢所欲言了, 佢勁問我同我partner 發生左d乜野事...我一五一十講哂...我發覺, 當我越講越多次, 開始冇乜感覺了...
呢個時候, 見到男同事, 於是佢又join 埋我地兩個傾傾傾, 講開昨晚玩的game...尤其是最後一個, 都唔知點解, 其實只係一個game, 點解老cap 好似輸唔起咁...最後我地玩的game 係"come" 綿"木台", 我最低級, 老cap 就最高級, 成日搵人傾計, 想我地升級...我已經死都唔應佢, 點知佢動手, 摸孤菇的腳... 孤菇玩緊game 又唔出得聲(因為得番我一個係最低級的豬...) , 結果我一怒之下, 好大力打佢...我話知你係機頭定係乜, 總之我最憎人掂我!
講開呢樣野, 我地開始講番以前飛的經歷, 而我就憶起上年838 事件...那件事, 對我來說, 依然是一個惡夢...
最後大家都說今晚overbook, 都唔知點做, 因為一個zone 都有一個crew 唔掂的關係... 男同事說大家已經賺左3 程機, 因為我地而家做左4 程, 有3 程都不是full...但轉個頭, 他笑著對我說: "對於你黎講, light loading 都好似做 full load 咁..." 唉...唔好再笑, 等我諗下今晚點算仲好!
p.s 唔知點解, 我第一日黎孟買的酒店dinner, 有個鬼佬行黎同我傾計...起初我以為佢係另一班機的cockpit, 點知...今日lunch 的時候, 佢又行埋黎同我傾計, 仲問左我好多問題, 搞到我一頭霧水... 如果佢今日都仲係孟買, 證明佢一定唔係公司的人, 因為我地班機的兩位機師都冇轉過....後來我番埋位, 同事見到佢對住我坐的位置笑...唉...最後, 我又俾眾同事笑啦...好啦喎!你地, 係機上面又笑, 落到黎又搞d 咁既野, 俾你地笑...唔濟!!!!
6 日的孟買之旅將會在明天結束了!
唉, 如果你係度就好啦, 起碼有人幫我按摩下個膊頭....

No comments:

Post a Comment