25 October 2006

西貢變馬尼拉

2006.10.25
第 207 次飛行
今日, 就俾公司的一個電話, 搞到我整日都唔開心...
話說今日我要成差唔多3 點先要留到公司, 但由於我有好多野要番公司搞, 所以今日打算早D 番去, 平時差唔多1 點先出門口, 今日要早多一個鐘出去..
就係我準備中的時候, 屋企個電話響...一睇, 原來係公司打黎, 當我諗緊聽唔聽的時候, 我的手機又響, 但當時我未有時間睇手機係邊個打黎, 就決定聽公司個電話, 一聽, 對方話我DUTY 轉左...由西貢轉左去馬尼拉! 聽完, 我個心趺到谷底.... 點解? 1. 我一向都唔鍾意做馬尼拉, 2. 做馬尼拉冇錢嫌...
但這是事實, 我唔通話唔得咩? 之後我睇番手機係邊個打黎, 點知一睇, 原來又係公司, 冇可能架喎! 公司點會知我的手機number 架??????  事後我check 番公司個web, 發覺我個手機number 真係寫左係個web 度, 後來諗諗下, 我知點解公司會知我個電話啦, 一日都係多得之前那個"派比安" 囉! 我俾你累死! 一怒之下, 我delete 左web 上的手機number....只怪自己今次唔好彩...公司仲要衰到, 係我手機留voice message俾我, 要我check 番公司個xx direct website!
最後我懷住好惡劣的心情番工機...中途打左兩個電話, 同阿姐A 同 同事kit 申....申完個心好過左少少, 多謝你地兩位的安慰......
雖然唔開心, 但諗起番到公司勁多野搞, 變左煩死....首先去左搞ticket...之後問了一連串問題, 然後就去搞sales的問題, 今次就慘, 遇正個大粒人物, 佢又唔係訓話我既, 只係教我下次應該點做者...唉, 如果係機上時間許可既話, 我都想逐件item check 囉!  後來佢仲幫我check 到 5 月有班機都係有問題...有冇搞錯?! 我一個e-mail 都收唔到喎! anyway, 呢個高層都算幾好人啦, 叫我寫左幾句report就完事....最後就係去uniform section 換制服, 今年我都唔知上左去呢度幾多次, 鬼叫公司制服的質地咁差咩? 成日都爛!  今次阿哥仲問我係唔係已經換左好多次...唉, 你電腦個record 應該都睇到我換左唔少次啦, 仲問我???!!! 之後原來佢想我試幾套uniform 喎! 不過因為我11 月放大假, 所以幫唔到你啦, 等我放完大假, 你想搵人試既, 我唔介意幫下你既...
原本我做個班西貢係唔full 架, 但而家轉左做馬尼拉, 就兩程都full, 仲要做商務....唯一值得安慰既, 就係前面個商務galley, 個個都好好人...老總仲有幫手派main course...我成日都覺得, 如果老總都肯幫手, 一班full load 機, 真係會變得輕鬆好多的.... 事後我真係講左好多謝thank you 老總... 冇左你的幫手, 我諗我死左半折了.... 去個程雖然full, 但好多客都唔食野, 加上我好耐冇做過商務, 寧願做慢少少, 都唔想出錯...而客人的feedback 都唔錯, 俾佢地讚個刻, 開心番少少啦!
另外, 要講下我partner, 雖然佢只係遲我一班, 但起初我覺得佢好cool, 未上機前, 佢係一句話都冇同我講過....而以前training 的時候, 我都聽過遲我一班的同學, 好多都好串既, 搞到我都驚驚地, 後來上到機, 我地都冇乜傾過計, 直到我問佢開左酒未.....佢就話想開架, 但怕又好似上班機咁俾人鬧, 於是我問佢上次發生乜野事啦, 佢講完成件事後, 令我忽然記起前一排係曼谷番黎的機, 我join 另一set 同事, 那位紫姐同我partner 講既野好相似, 於是我問我partner 介唔介意講佢個名出黎...同我第6 感一樣, 果然係同一個人.... ai ya, 原來我同佢都領教過呢位紫姐既野....e.g 等d 客完全坐定定先准offer 佢drink, newspaper, blankets...仲有就算係full load, 乜野酒都唔俾開, milk and creamer 又係唔准開, 就算那次我自己後面一個galley, 乜野都唔俾開, 要拎, 就要去前面拎, 搞到好唔方便囉! 明明後面商務都有一個galley, 但乜野都要去前面拎, flying hour 又唔多, 又full load, 最後搞到做得好慢囉! 一句講哂, 慘! 仲有好多野囉, 一言難盡...好彩那次我係join crew, 如果唔係一定會俾佢brief...因為個個同佢飛, 都會俾佢debrief 一餐的....我partner 俾佢b 過, 上次我join 那set crew, 前面兩個同事都俾佢b 過....又話人地化個妝唔好, 人地勁笑, 佢都話人地唔笑....等等....不過我又要多謝呢位紫姐, 因為佢, 我partner 開始勁同我講野....佢一句, 我一句, 係咁講佢, 講到好開心...之後我地連其他唔好的同事都講埋, 我partner話估唔到大家呢排都同"佢" 飛過...哈哈! 同佢傾落...其實佢只係表面cool d, 內心係好善良架! 我地做馬尼拉機, 佢仲特登拎左唔同款的報紙番去俾佢個part time maid 睇添呀!
回程, 有強烈的氣流, 有一次, 我雙腳已經離地添呀!  最後得番1 個鐘做service.... 時間已經唔多, d 客有少少麻煩, 我一派tray, 個個都問我拎drink...不過算啦! 可能佢地唔係好清楚我地公司的service flow, 我地係派左少少tray 就開始drink service...另外, 我地一早已經chilled 左d beer, 點知有個男人竟然話d beer 仲唔夠凍...後來成罐放左係個ice drawer 內好耐, 都係唔夠凍, 好彩那位客人都明白...放過我一馬...唉, 我已經盡哂力啦! 鬼叫佢只係飲其中一隻牌子咩?!
仲有, 去到final descent, d 客人仲攬住自己的english tea, decaffinate coffee, green tea...pacific sunrise 唔放.....搞到我真係好難做...唔係想催佢地快d 飲哂, 但因為要降落, 我地係需要收番哂d 杯麻!
有客同阿姐講我地的service 好快, 事後阿姐係galley 笑話: " i know we are fast, but we hv to be fast! we only hv 1 hour to do the service!", 搞到成個galley 都充滿笑聲....
好不容易, 終於番到香港....雖然都仲有d 唔開心, 同埋好無奈, 但最重要就係有一班好同事!

No comments:

Post a Comment