7 October 2006

挑戰忍耐力 - 乘客篇2

2006.10.07
第203 次飛行
4. 係曼谷去孟買個程, 當我打算去cocktail service 的時候, 老總走左入黎galley 拎comment form, 話有位乘客要complain...仲要係我個zone 呀! 我心諗, 冇理由架喎! 雖然佢地勁demanding, 但我乜野都俾哂佢地, 同埋自己attitude 都冇問題呢! 但當然我仲未知係邊個complain, 所以只好繼續做cocktail service, 做做下, 我見到有位客人寫緊張comment form, 於是我serve 完佢之後, 就問佢點解要寫, 可唔可以話我知點解...於是呢位客人就同我講啦...事情就係佢問某同事拎eye mask (佢仲指左俾我睇係邊個添....鬼咩? 成個cabin 得佢一位男同事...實俾人認得...), 佢仲話問左同事拎好多次都冇人黎 (呢句野印度人最鍾意講既, 我發現就算佢地只係問左一次, 到complain 時, 都會話自己問左好多次都冇人拎俾佢地...所以我都慣哂...), 所以佢要寫complain, 但點知佢問老總拎comment form 時, 佢以為老總會問佢點解要寫complain 之類的問題, 點知老總問都冇問點解, 就俾張comment form 佢, 所以佢就覺得好不滿啦! 我聽完之後, 最開心就係原來唔關自己事, 不過佢始終都係我個zone 的客人, 所以我認為需要了解同解釋一下既...首先最緊要係同佢講sorry 啦! (忽然又覺得自己變左隻死狗咁...) 之後我話自己係負責呢個zone 既, 而坐係我的zone 的客人, 佢地要乜野, 我都有俾, 點知佢要寫comment form, 所以我先覺得奇怪, 好想了解一下, 後期我打趣咁話 '點解你唔問我拎eye mask 呀???' 就係呢個時候, 我係自己的圍裙內拎左個eye mask 出黎, 仲同佢講, 如果你問我, 我一定可以第一時間拎俾佢, 因為我一向都有keep d eye mask 係自己個袋內, 當呢位客人即時笑了...之後我話 ' 所以呢...你問錯人啦...下次記得問我啦! 我個名係xxx' 就係咁, complain 就平息了....
5. 又係做cocktail service 時發生既, 由於曼谷機場只係o岩o岩開, 唔知係唔係好多野都未搞掂呢! 我地係曼谷uplift drinks, 結果係uplift 唔到既, 所以由曼谷到孟買個程, 好多drinks 已經冇哂咁濟, 最慘係班印度人, 個個都鍾意飲 whisky with soda, 仲要唔止一杯...當我做到某某幾煩的客人時, 我仲記得佢係坐 46 G 既...佢要soda, 我又冇, 於是佢要vodka sprite, 點知我又冇sprite, 老實講, 我都唔想, 佢就問我點解乜都冇, 唉, 點答你? 唔通話俾你飲哂咩??? hehe...於是我同佢講, 我同其他同事check 下有冇先...終於有位同事有最寶貴的soda 啦! 於是我勁開心咁同個客我終於搵到, 仲要加句especially for u...其實我咁講, 只係希望個客覺得自己受到重視者, 但估唔到...佢事後問我拎電話號碼...孤菇梗係refuse 左佢啦, 後來其他同事知道左, 叫我應該俾公司個電話佢喎! 哈哈! 笑死...
6. 又係第2 程機, 好心公司的caterer 明知呢個sector 好多人都係 vegetarian, 就將個appetizer 都整埋 veg 啦! 公司的caterer 竟然整左 tuna & egg, 死未? 搞到我派餐的時候, 如果那人係食veg 既話, 我要一個個appetizer 抽番出黎, 有d 客仲問我, 抽左出黎, 咁有冇食物塞番入去...唉, 又叫我點答呀????? 一人送多包花生好冇????
7. 又係第2程機, 我地main course 有兩個choice...一個係chicken rice, 另一個係 indian veg, 點知有位客人, 同我講佢唔想食 chicken, 但又唔想食 indian veg,叫我搵過第2 d 野佢食喎! 孤菇真係就快做到冇氣, 我個腦海只係諗到可以叫阿姐幫下我...因為我個腦已經閉塞左, 唔想再諗野啦! 最後阿姐拎左商務的overthrow 落黎...解決左件事...不過我都明白既, 個客上個sector 先食完 chicken rice, 呢個sector 又要食 chicken rice, 我就算冇食, 我都睇到厭.......
待續.........

No comments:

Post a Comment