16 October 2006

好黑暗呀!

2006.10.16
第 204 次飛行
今日被安排係商務客艙工作, 但因為light loading 的關係, 我同阿姐俾紫姐release 去左後面工作...好彩咋! 因為呢個紫姐都幾麻煩, 成廿幾個客, 乜酒都唔俾我開...加上商務的其他同事一早同我講左要小心呢位紫姐, 其中一位昨日已經俾佢鬧左....仲有, 佢不斷要我地做野, 唔俾停個隻, 所以去到後面做野, 好開心囉! 同埋最開心後面的galley 有自己同set 的同事...大家都做得好開心呢!  
後面full load, 我做哂, 上番商務, 竟然仲未做完????!!!!  我阿姐叫我唔好做, 仲叫我食野....仲話呢一程, 我同阿姐都唔駛俾紫姐計分, 所以做乜都得...哈哈!  不過搞到我地食野都要攝手攝腳囉...
終於番到香港, 好開心....下次再同j 同事, s 同事, 同埋e 阿姐飛過!
其實下午的時候, 媽媽已經sms 左我11 月的roster, 竟然....竟然....又係台北,  大板, 馬尼拉turn, 同埋曼谷呀!!!!!! 有冇咁黑暗呀???!!! 就算係roster, 都唔駛連續兩個月都有架麻!仲要係我放大假前的最後一班機...真係好黑暗呀!
而家唔駛煩, 可以一起回港.........

No comments:

Post a Comment