9 October 2006

我在孟買的日子(1)

2006.10.09
本來做完班shuttle, 番到酒店都差唔多天光, 最需要係訓覺, 但點知我一開電腦...就不能停下來....分別同幾個人傾左好耐計...當中, 有開心, 有唔開心...就係咁, 我就同佢地傾到成下午點幾先訓...
之後又要下午5 點起身, 與同事dinner, 今晚我地去左樓下食印度buffet, 最好食睇怕都係nun bread 啦... 唔知點解, 覺得今次個buffet 麻麻...
前菜, 有我最愛的salmon, 但好喊!

 
不同款式的curry!

最好食的curry 係下圖右面那盤...


除了印度菜, 都有d 西式野既...

bread...

最緊要就係dessert 啦!

一行7 人食完buffet, 有兩人先回房, 餘下5 人就去了其中一間房繼續玩遊戲同飲酒, 因為訓得唔夠, 加上我又唔係飲得之人, 所以我唔敢飲太多...勁加水水水... 太耐冇玩games, 加上精神又唔好, 所以成日輸, 後期仲有同事飲到嘔...我自己就冇事, 因為我唔可以俾自己再醉了, 醉了的感覺是好辛苦的... 
玩到12 點幾, 大家都回房, 同你傾左幾句, 不過可能我自己都有點眼訓同醉醉地, 所以好多野睇完聽完, 都唔係好明, 唉, 等我月中黎到你個邊再傾吧...
今次就冇出街街啦! 俾間房大家睇下啦...

從房望出去的孟買....

總括黎講, 今天是愉快的.......

No comments:

Post a Comment