30 October 2006

風車村 - Zaanse Schans

2006.10.30
今日我與兩位同事出發去sight seeing...首先我地第一站就係去睇風車!
 
首先就係坐tram 去HS station, 再坐車去阿姆斯特丹....


然後再轉另一架train 去我地的目的地 - Zaanse Schans

出左station, 再行15 分鐘就會到架啦! 沿路都有指示, 所以都唔係好難搵...

終於到左Zaanse Schans 風車村啦!

一入到黎, 就見到呢度, 好靚, 好舒服, 搞到我地3 個影極都唔想走...哈哈!

雖然仲未見到風車, 但一路上的景色已經吸引著我們...

四周都好寧靜....

兩位同事都話呢度好世外桃園喎!

真係連d 屋都靚d...

同事v 一見到呢d 屋仔就發哂癲話要影, 仲話係佢的dream house..

今日天色都唔係太好, 行行下, 終於見到風車啦!

行行下, 我地入左下面呢度...

裡面有好多cheese 俾人試食, 同埋真係好多cheese 買! 橙色個隻好好食架!

另外呢度仲有cheese sandwiches 買, 即叫,即整,即heat! 好正架! d cheese 同出面既唔同, 最搞笑係, 我咬極d cheese 都唔斷囉! 食完一個之後, 我到離開風車村前, 再encore 多個既, 可想而之, 有幾好食...hehe!  起初同事e 話唔食架! 因為佢地d ham 賣哂, 點知我食完後, 勁話好味好味, 再慫恿佢食, 最後佢都係買左, 其實有時我覺得, 出得黎玩, 有d 錢唔慳得既, 呢d 野, 唔係第2 度都有得食麻!  加上,都係個幾兩蚊一個, ok 啦....

食到飽飽, 繼續影風車...

周圍的景色真係太美, 我地影極都未厭....


有個假假地的風車, 俾我地作近距離的接觸...

真係弊, 又再影....不過同事v 對下面的動物仲有興趣, 佢既興奮程度, 令我有d 驚....

又係時候買d 紀念品啦! 下面呢個, 上次我黎holland 的時候買左, 所以今次唔買啦....

holland 出哂名的 wooden shoes...呢度乜野size 都有...任君選擇...

呢個場係等d 旅行團黎的時候, 試範俾佢地睇既...

咁o岩呢個時候, 有我地的同胞團, 終於我地都有得睇試範... 大家睇唔睇到下面張相中間個隻木鞋呀?

等我著住黎影張相先...hehe...

睇完木鞋,  是時候離開啦! 因為已經成兩點幾了, 臨走前, 當然要encore 番個cheese sandwiches 啦!

離開風車村, 就坐train 番阿姆斯特丹啦! 之後我地去邊? 睇下篇啦!

No comments:

Post a Comment