10 October 2006

我在孟買的日子(2)

2006.10.10
晚上本來與同事一起外出dinner, 但因為大家都不想take 肚痛risk, 所以都係酒店食好過, 今晚, 去了食中菜...但碟頭太細, 完全唔夠食, 所以我地食完中菜, 決定番去隔離黎多餐dinner, 今晚, 我叫了pasta..
dinner 完, 約埋其餘3 位同事,一起在房玩game, 今日我精神好了許多, 所以出錯的機會相對減少了...
8 個人玩到凌晨兩點幾, 回房休息...
雖然在孟買沒有什麼好做, 但能夠與同事一起度過, 也算一件快樂的事...
經過這幾天, 發覺除了我partner 唔掂外, 另外仲有兩位同事有問題(全部都係其他同事對我說, 及自己都感覺到的), 兩個都係懶, 而家o岩o岩一個zone 一個同事有問題...
雖然有麻煩的客人, 有不合作的同事, 但餘下的同事, 我們要捱下去啊!
當我發覺另外有兩位同事懶, 兩位其中有一位仲attitude 唔好, 發我脾氣後, 我開始對我partner 改觀了, 雖然我partner 都唔係好掂, 但至少, 我partner attitude 好過其餘兩位...
祝自己回程好運之餘, 亦祝大家好運.........

No comments:

Post a Comment