21 October 2006

星洲裡的小印度

2006.10.21
Little India, Bugis & Arab Street
訓了幾個鐘頭, 與3 位同事出發sight seeing...由於有位同事好想去little india, 因為聽講個邊有festival...唔係好想去的我都要迫住去啦... 點解唔想去? 好簡單...呢個月已經好多中東機...係機上面已經見過好多次佢地, 而家係新加坡, 又係周街都見到佢地, 自然就唔去再去little india 啦....睇得多我都厭..........
anyway, 最後都係...去左..................
由於日間個天係白哂, 所以轉哂懷舊mode...感覺上好點....
一踏入little india, 果然好似番左去 bombay 咁....

 
今日係 festival 的最後一日, 印度人都開始收拾東西回家...

靚就靚啦! 不過買左番香港我都唔會戴, 所以都係冇買....

果然到處都見到你地, 同埋味到佢地獨特的味道, 不過唔知係唔係聞憤左, 開始冇感覺.....



我地沿住arab street 行, 不久就到了這裡 - sultan mosque


我地轉入一條小巷 - muscat street,  這裡有好多小店舖賣印度精品...


開始入黑了...

由於我下午冇食野, 太餓了, 買了個kebab (好似雞卷咁...) 食...yummi!

同事就買satay 食....

終於入夜, 天終於變成藍色....黑夜中的mosque 更美...

天氣太熱, 是時候解一解渴....下面那兩隻小人仔就是在這裡買的...

又係satay, 不過當中有我最唔鍾意食的羊肉!

越夜越熱鬧...

去完arab street, 我們到了bugis street 一帶行夜市....


同事們不斷壤著要搵人畫手, 係佢地畫緊的時候, 我就去左食雪糕, 因為個度係焗到出哂汗!  雪糕到我手唔夠一分鐘, 開始溶!

等了半小時, 佢地終於搞掂....等我唔畫都影下先...hehe...


我係女仔, 始終都係鍾意呢個圖案多d...

畫完手, 因為有點牽掛, 搞到心情不太好, 所以好想番酒店, 點知佢地好似仲未夠咁, 要再行行行, 仲話要食多餐dinner!  由於那個foodcourt 又係好焗, 我又飽到死, 所以最後我決定同佢地3 個say 個bye, 自己番酒店先....別了佢地3 個之後, 我自己一個人行bugis street 的夜市, 唔知點解, 整日, 我覺得自己一個人行bugis street 的時候係最真的我, 一個人走在街上, 雖然一點安全感都冇, 寂寞非常, 但感覺好舒服....

行了一個圈, 個度都係好熱, 頂唔順, 搭MRT 番酒店....
回到酒店, 收到你的答案...同我預料中差唔多...
既然這已是事實, 只好接受, 別無他選...
雖然係有d 唔開心, 但好似媽媽同家兒話齋, 我唔可以睇得咁負面既...

No comments:

Post a Comment