12 October 2006

地獄之旅

2006.10.12
第203 次飛行
在我們乘車去機場途中, 同事們都說我們正在一步一步踏入地獄之門....
6 個sector 最辛苦就係最後 bkk - hkg 呢個sector, 因為之前我們已完成了 bom - bkk 這一程, 又要捱夜, 又full load...同埋, 依然有好多印度人跟埋我地番香港...去了n 次水, 依然都仲有人問我拎水...有時真係唔明, 點解佢地要飲咁多水? 有冇人可以話我知?  不過可能我習慣了, 所以佢地再問我拎水, 我乜野感覺都沒有, 唔會覺得煩, 只係想快快脆脆俾水佢地就做自己野...
至於我partner, 唔知係唔係自己習慣了, 定係當局者迷, 覺得佢叫係有d 改善, 不過另一條aisle 的兩位同事不斷同我投訴佢派tray 永遠唔派中間個行, 呢一樣野, 我中立, 因為我並不是太清楚...而這兩位同事開始頂佢唔順, 有時都開始幫我話佢, 而我...繼續唔多出聲做番自己野, 同埋執佢手尾, 佢最弊的一樣野就係成日都唔敢問野, 我已經同佢講左好多次, 有乜野唔明就問, 做service 時, 有乜野要, 你要講, 我可以幫你拎...但佢冇哂飽飽都唔同我講, 搞到要我自己check 下佢夠唔夠野, 真係有點心力交瘁... 自己已經好眼訓, 又要顧多一個人, 精神上真係好累, 其實好多野我都好想同佢講, 例如:
1. 佢成日都唔關overhead locker...要其他同事幫佢關埋, 到最後一個sector, 佢一個都冇關, 真係睇到我眼火爆, 我知道你柔弱, 要你關會好辛苦, but this is ur job! 你冇可能要其他同事幫你做埋, 佢地自己關番自己zone 的overhead locker 已經好辛苦了...最後一個sector, 我與另一條aisle 的兩位同事, 死都唔幫佢關, 要佢自己試一次, 點知呢個時候, 不知情的一位在商務客艙的同事幫佢關哂...激到我死...
2. 就係另一條aisle 的兩位同事complain, 成日唔派中間位...
3. 到今日最後一程, 佢依然都成日話yes, 但始終都係做錯野, 有時我都忍唔住講句: "阿姐頭先先講完..." 唉!
4. pre-takeoff, pre-landing check 時, 有同事同佢講, 叫d 客upright seatback, 點知我partner 講: " 我叫左佢地做啦, 但佢地唔肯..." 唉, 呢d 唔到個客肯唔肯, safety 係冇人back up 到我地, 萬一有 cad(civil aviation dept) onboard, 真係一鑊熟, 你的空姐生捱就冇啦啦完結....
5. transit 的時候, 佢竟然同我講, 大部分的行李都冇人確認, 點知我一大聲問, 全部都有客人確認, 唉, 佢只係手指指, 又唔開口問, 鬼有人應你咩?!
6. 差唔多6 個sector, 所有headset, landing card, 全部都係得我一個去哂, 好就好在, 最後兩程, 後面galley 一位同事, 及另一邊aisle 的其中一位同事都過左黎幫我手...做哂d 野, 我partner 先問我係唔係要派headset 同 landing card, 我冇氣, 講左句: " 派哂啦..." 其實中期佢去左邊? 冇人知.........可能佢好忙咁去緊水.........
總括黎講, 孤菇覺得佢算係有點改善, 只係有時覺得佢take 人地的advantage 做野, 又遊雲咁...我同自己講, 算啦, 佢仲新, 忍耐下, 自己盡量對佢笑多d, 等佢夠膽開口問我野..哈哈!
大家都說, 佢有孤菇呢個partner 已經好好, 比著另一邊aisle 的同事做佢partner既話, 晨早同佢"開片" 了...
係度, 我祝佢快d熟習啦!
終於番到香港, 太開心了, 同事們依然繼續問我覺得昨晚老cap 的事係特登, 定係唔覺意...唉, 仲提黎做乜?  孤菇今日見佢想行埋黎同我傾計, 已經敬而遠之了...
一連6 日的孟買之旅就這樣完結, 這6 日發生的事, 令我覺得孟買這個地方太"旺"我, 不宜成日去...

No comments:

Post a Comment