26 September 2006

昏迷 24 小時

2006.09.26
孤菇一番到酒店, 搞左少少野, 食左藥就訓, 當時出面個天仲係黑色的, 而時候應該係25 號的凌晨...孤菇仲約好了同事, 那晚7 時dinner 的...
點知孤菇再次起身的時候....出面仲係黑色的...但已經係第2 日, 即係 26 號的晚上10 時....
不知不覺, 孤菇差唔多昏迷左 24 個小時...我明明set 左alarm 下午1 點叫自己起身喎! 可能我太累, 都叫唔醒我...呢一刻, 我先發覺, 自己真係好病.............
仲plan 左今日去 stanley park , 明天去 granville island 添, 而家去唔到stanley park 啦,  睇下明天去唔去得哂兩處啦!
去唔到stanley park, 眼見自己間房望出去的夜景都不錯, 影番幾張先...


 
好啦! 孤菇成24 個鐘冇食過野, 開始胃痛啦! 食完再訓, 明天一定要出下街先得!
希望...我起到身啦...

No comments:

Post a Comment