21 September 2006

錫啖新疆人

2006.09.21
第 199 次飛行
回程, full load, 雖然係咁, 但我地竟然出奇地, 好快就完成了成個service, 仲有時間食野呢!  原因有二: (1) 就係老總有落黎幫手去 drink, 去 tray! (2) 就係d 客個個都好乖! 最令我地驚訝既係, 今日d 大陸人好乖, 個個都好有禮貌, 又永遠唔會大叫我地俾佢2 nd drink, 只會話 : " if u hv time..blah blah blah..." 真係好多謝你地咁體諒我地.. 仲有, 佢地有d 人唔識沖廁, 竟然按washroom 內的呼喚燈, 問我地點沖, 而唔會不了了之...仲有, 佢地食完野, d tray 都前所未有既乾淨...同埋收headset 時, 佢地會幫我地圈好哂先俾我地...起初我以為只係我一個覺得佢地好掂, 事後與其他同事講開, 大家都覺得佢地好好...同一般大陸人唔同...真係要讚下佢地呀! 因為佢地呢一種態度, 令我地成程機都進行得好順利...最後要講既...佢地係新疆黎架! very nice! 孤菇真係要錫啖你地啊!
落左機, 回家中, 我依然覺得今次的曼谷之旅好似發夢咁.....如果次次都是這樣就好了.........................

No comments:

Post a Comment