24 September 2006

繼續失魂

2006.09.24
第200 次飛行
呢程機又係百七個客, 但感覺上, 這一程比上一程辛苦好多啊! 點解? 因為今日周身骨痛...有段時間, 我派派下餐真係唔想再做...
做完service, 又唔知點解, 好多duty free order, 好彩既係, 好多貨已經賣哂, 同埋好彩有兩位好同事的幫忙, 真係謝謝你們啊!
不過失魂事依然發生, 例如有位客人唔買boitherm 的產品, 我就唔小心將那件產品放左係另一位客人的order 內, 好彩個客人好老實 (唔似得之前那班機那個女人), 俾番我, 真係多得你!  另外, 我執緊d items 時, 又唔記得左將某件items 放番入個cart 內, 好彩同事R發現咋! 唔係我又會唔見野架啦!

4 個半小時的飛行, 我地依然都有crew rest, 但那一小時是最難捱的, 因為我係個crew bunk 咳到死死下, 為左唔好騷擾各同事, 我只好早少少起身, 入洗手間咳死去算啦!
終於到左紐約, 又有事發生...我阿哥同事S 既 suitcase 爛左, 同埋佢女友同事P 的fingerprint 又唔o岩, 搞到我地係巴士內等了差唔多成45 分鐘- 1 小時, 先開到車去酒店..
唉, 孤菇越想快d 番酒店, 就偏偏越遲, 仲要佢地兩個上到車sorry 都冇講聲... 唔同我講sorry 梗係唔緊要啦! 但....其他人並唔係咁諗麻...
當時我更想不到, 差唔多半機的同事, 因為佢地兩個所做過的事, 內心藏了很多的不滿 (包括我在內)...究竟發生左d乜野事, 孤菇下篇先再講...因為要組織一下.................
回到酒店, 同你傾左一陣, 反而唔開心, 是否我又想多了? 其實你是否真係喜歡我? 抑或是因為某d 原因你才喜歡我呢? 但如果真的為了那原因, 你會做那麼多東西出來嗎? 那一刻, 我好亂... 
算吧! 周身痛到死, 我最需要就係訓覺..........

No comments:

Post a Comment