20 September 2006

飛站到曼谷!

2006.09.20
第 199 次飛行
昨日又係4 點半起身, 今日又係, 但好明顯, 我今日的狀態冇昨日咁掂...我同自己講: " 好彩今日真係好light loading 者...."
出門前, 爸爸媽媽係咁同我講講講, 叫我去到曼谷唔好出街...聽到我呢....頭都暈...我知啦! 雖然我話知, 但呢個 " 知" 字, 只係唔想令佢地擔心, 事實上, 我已經有了決定, 我始終都相信一句: "生死有命"...
出奇地, 今日得一位同事port sick, 可能light loading 的關係吧, 另外好多同事 (包括我) 都係swap in 這班機...大家係 briefing 前, 已經討論一下曼谷的政變, 話雖如此...但大家都決定唔會理會太好, 照樣出去 shopping, 做massage...
首先講下今日班機的航程, 我地首先係去新加坡, 然後在新加坡停一陣, 就前往曼谷...
上到機, 我地照樣做equipment check, video check, toilet check...但我地準備好哂一切, 都遲遲未有security check....大家等緊security check 期間, 繼續講一陣去到曼谷做乜野好, 但傾傾下, 大家都覺得好唔對路, 過了 15 分鐘, 都未需要做 security check, 淨係成日見到d engineer 走黎走去...因為我試過飛 boeing 777 既機, 成日都係engine 有問題, 自己亦都試過, 所以我就冇啦啦爆左一句: " 咁耐都唔做 security check, 好大機會係架機有問題, 仲可能係engine..." 同事聽到我咁講後, 都話: "唔係掛...?!"  我話係, 因為我試過...過了 5 分鐘, 老總終於做announcement 話engine 壞左...要整 20 分鐘... 當然, 大家都希望快d 整好, 快d 起飛, 快d 到曼谷...我自己都有點緊張, 因為我約了貴人3 點會到機場....

過了半小時, 我地終於收到最新消息, 就係engine 整唔到, 想轉機又唔得, 因為outer bay 冇spare 機俾我地用...唯一的方法就係將成個engine 換掉...需要兩小時的時間...亦因為咁, 本來乘坐本班機的乘客會轉乘其他班次去新加坡...而我地空服, 就要係機內等兩小時了...大家聽到呢個消息, 又開心, 又唔開心...開心係因為冇客, 唔開心就係我地要遲兩個鐘先到曼谷....
頭一個鐘...我地heat up 哂crew meal 黎食, 真係開心死, 今日有chicken rice 同 omelette, 次次都冇得食chicken rice, 其實我又唔係特別鍾意食chicken rice, 只係因為次次都冇得食, 搞到自己又好想食咁囉! 終於...今日有得食啦!  所以當然要影番張相...

一影相, 我就收唔到我雙手, 繼續影!  因為成兩個鐘喎! 又冇客, 上次又係呢個情況, 我因為call stand by, 太累, 所以冇影, 但今次咁好既機會, 一定要影!
下面呢個就係 boeing 777 的 經濟客艙...

孤菇打算行去商務客艙影相, 所以係呢度再影多張由前面望向的經濟客艙... (老實說, 我覺得上面由後面望番上去個張好睇d...)

當然唔少得我成日工作的地方 - 廚房...

最後只差駕駛艙未影...training 的時候, 太忙, 沒有時間影, 之後FD flight, 又係冇時間影...今日本來都冇得影架...點知...我既勇氣黎啦! 我行入去問兩個鬼佬機頭, 佢地說可以...多謝你地啊!  起初得我一個影咋...點知商務的同事後來又影埋一份...我坐完captain 個位, 再坐埋FO ( first officer) 的位子, 捉住個控制飛機的軑影...最重要既係....我係著住uniform 影...好開心啊!  最後, 我仲拎埋captain 同 fo 的cap 帽黎戴住影... 我的心願...完全係今日意外地達到了!

過了一小時, 即係差唔多 11 時, captain 做announcement 說我地仲有一個鐘就起飛, 而我地將不會去新加坡, 而係直接到曼谷!!!! 嘩, 大家聽完, 一齊呼叫!  100 個開心呀! 因為, 我地原本要成泰國時間3 點先會到曼谷, 而家12 點係香港起飛, 泰國時間 1 點半就到曼谷啦! (請注意: 泰國係比香港慢一小時) 即係我地會早左成個半鐘到曼谷, 最重要既係.....no passenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
終於係 12 點正起飛前住曼谷, seat belt sign 一off, 我地成set crew 立即拎哂pillows, blankets, 搵位訓覺...臨訓前, 等我影下香港的上空...

可能我太眼訓, 全程兩個半小時, 我訓足!  起身個一刻, 真係要用個 "fresh" 字黎形容呀!
臨descent 前, 當然要爭取時間影下曼谷的上空....

好多雲..............
 

最後梗係要影下你啦! 多得您咋! 呵呵!

最後, 我地一時半到了曼谷國際機場...最後一次見到呢個舊機場了, 想起我的第一班機是去曼谷, 真的有點不捨...

No comments:

Post a Comment