4 September 2006

時差

2006.09.04
一訓就 15 個鐘, 仲要係中途冇醒過! 幾耐冇試過! 哈哈! 呢種感覺真的很好!
呢兩張係早上冇啦啦醒左, 又訓唔番, 又咁o岩日出時, 從自己間房影出去的.
 

 
走到腦大哥的面前, 見到有好幾個msg, 謝謝關心了, 話說來LA 那程機上, 阿姐唔小心將塊skid (即係用係盛住entree 放入oven 個塊野) "辣" 到我隻手臂度...阿姐仲要加句: " i don't mean that"  個一刻真係好痛, 但因為差唔多要preset, 所以我沒有理由, 點知落左機, 開始越來越痛, 再細想, 有一條小小的痕跡...我隻玉臂俾呢條痕搞到唔再係一隻"玉"臂啦!  而家我只係希望條痕快d 消失...好彩都唔係好大條痕, 唔細心睇既話, 都應該唔覺的....到呢一刻, 依然有點痛...
因為我睡著了, 所以回覆唔到你地... 不過你地的msg 令我想起昨天我竟然收到楊生的msg, 想不到你又再次找我.... 忽然我想起lowbay 的說話...
今日同學仔約左朋友, 得番自己一個, 打算order thai food 既, 點知今日佢地closed 左??!!! 唔係掛?? 另外個d 又要成$20 先肯deliver 黎酒店, 最後都係叫個room service 算了...

一口氣睇哂貓生年半的日記, 又是時候再一次叫自己死心....
至於那條家人買給我的新水晶鏈, 對了幾天, 我依然都係掛住之前個條, 加上而家呢條又冇以前個條咁閃, 我想放d感情都好難....唉, 我再試下啦...試下同條水晶鏈溝通下啦...
次次一來LA, 都會記起呢首歌...
洛杉機停下 即將可回家
疲勞的心想跟你談話 今天你累嗎
共你的情話 難越遠洋吧
猶如一張登機證遺下 已沒法找它

年年月月營營役役 來回亦是匆匆
機師制服似英雄 多少美夢我輸送

年年月月營營役役 情人漸沒溝通
心忍著痛 衝過雲上的暗湧

為何跟你白晝天黑總有時差
原來當你在說真話 較颶風擦過可怕
此刻我在想假若班機有偏差
若早了回航便會遇上他

翱翔於數萬呎高空總有時差
人長久困在駕駛艙 我或許變了啞巴
願可用心靈感應吧 你可以避過他嗎
外表美麗卻是屠城木馬

萬里驕陽下 難令你留下
懷疑終身都不再停下 這是我的家

若閃電跟雷聲過後 客機似墜落煙花
或者我亦至少使你念掛
一想起好多4 day 的LA pattern 又完結, 覺得有點失落, 我並不是不喜歡香港, 而是覺得在香港實在有太多自己的東西了...
 

No comments:

Post a Comment