2 September 2006

極限

2006.09.02
第 195 次飛行
自問, 孤菇的忍耐力一向都好好, 發脾氣的情況絕少見....想不到, 今日我就那麼沉不住氣...真失敗!
回程full load, 無論問我拎幾多份報紙, 幾多pillow 同 blankets, 幾多杯水, 幾多花生, 幾多雪糕, 我都可以笑笑口對住佢地, 但點知因為收tray 呢樣野, 我就忍唔住...

話說, 呢隻機既經濟客艙係super 長長長...長到做極都未做完, 通常當我地差唔多派哂餐, 最先有餐食的人都差唔多食完了, 而我地派完餐就會做wine, tea/coffee service, 做哂, 我地先做collection 的... 其實做緊tea/coffee service 時, 最先食完個班客, 已經幾個tray 幾個tray 咁拎入黎galley 俾我地...咁我叫佢地放係galley 上面就可以了, 我自己再慢慢逐一放進去...起初我心情仲好好的, 點知一個拎完d tray 入黎galley, 個個就輪住咁拎入黎, 我地都未做collection, galley 上面已經有成至少50 個tray 囉!  我地個galley 已經好大架啦! 可以放成兩張麻雀"木台", 但個50 個tray 搞到個galley...唉, 唔駛講, 大家都會明, 咁我繼續一個個咁放番去個餐車內, 放完, 又有一堆啊!  仲越來越離諳! 佢地tray 還tray 咁疊, small plate 還small plate 咁疊...仲要一疊就疊成10 幾個...(即係好似酒樓個d 疊法)  因為我地架餐車要一個個tray 咁放入去, d 客咁疊法, 我地要分番開哂, 要砌過, 先放得入餐車內, 否則會放不到的...(空服朋友應該明白我想講乜..) 見到咁的情況, 我地決定推架車出去collection, 點知呢個時候, 又有個客人(乘客a) tray 還tray, small plate 還small plate 疊埋一齊拎入黎...有同事見到, 叫佢地分番開去先, 之後就走左, 但個客好明顯唔想咁做, 於是我一手拎起d tray 自己分番去, 一邊分, 一邊同佢講, 下次麻煩佢唔好再疊埋一齊, 否則就放唔番入架餐車內, 放完, 我已經遠遠見到另一個女人(乘客b)拎完n 個tray 起身想行入黎, 我就立即同佢講, 放低 d tray先, 我而家黎收, 咁佢話我唔收佢個疊tray, 佢個女就出唔到黎, 我知道後, 又係死死氣氣收左, 不過我知道自己當時塊面已經黑哂...完全已經唔識笑...而語氣都可能麻麻地啦!  做哂collection, 我就見到阿姐同個客人a & b 傾計, 都心知不妙架啦! 最後如我所料, 佢地唔滿意我, 老實講, 一開始, 去到後期我都冇事, 仲識笑, 係去到佢地d tray 一個個飛入黎, 我就發覺自己已經到左極限, 其實做左咁耐, 呢d 事成日都發生, 平時我都冇事, 但今日我就偏偏忍不到...唉, 阿姐話佢地都唔o岩, 不過我自己覺得自己都有唔o岩的地方, 如似阿姐話齋, 要教育佢地, 要用一d 技巧, 加上我又當住咁多客面前咁同佢地講, 叫佢地下次唔好, 佢地覺得冇面囉! 最後, 我同阿姐講, 我會同佢地講聲sorry的, 而阿姐叫我唔好唔開心, 仲話佢自己係星人, 都知自己人麻煩的, 但點都好, 係咁易都要同佢地講聲sorry...都係既, 係呢個行業, 無論係邊個既錯, 講 "對不起" 一定係我地... 之後我分別同客人a & b 講sorry, 客人a 就冇乜野, 但客人b 聽完我講sorry, 仲係咁同我講講講, 係啦! 我知錯啦! 聽完客人b up 完一輪(等佢個心舒服d ), 我再講多次sorry (都唔知係第幾個了) , 就回galley 了, 番到galley, 都冇心機做duty free service...最後係冇心機的情況下, 做得個300 幾蚊..
最後好多謝阿姐的安慰, 佢係咁叫我千祈唔好將唔開心的事帶番屋企, 仲話佢都做左10 幾年, 什麼都明白...真的謝謝你...
放了工, 見到豆腐花(我朋友阿茄幫佢改既花名, 既然我又想不到其他代號, 就用呢個啦! 哈哈!) 班機遲少少先到, 本來佢話黎接我機既, 結果我仲快過你到呢! 變左係我接你呢!  雖然我地唔係去同一個地方, 但可以同時間係機場已經好好了... 之後我地已經避開最外眼的地方飲野, 點知都係有熟人見到你... 搞到我渾身不自在...不過那一會兒的相聚, 令我心情好了點... 因為太緊張的關係, 好很多話想說, 卻一句也說不出來...
今晚同媽媽傾計, 她解釋了點解我今日係機上會咁樣, 媽媽果然係媽媽, 佢一講完, 我發覺係喎! 因為我一直擔心豆腐花會唔會唔記得左, 又或者甩底(因為我又冇信心...唉!), 所以情緒有點受影響.........
經過今日, 我同自己講, 自己唔可以再係咁...希望我寫完呢篇文章後, 就關起一切, 明天準備"好" 心情, 再一次去LA!

No comments:

Post a Comment