26 September 2006

第七站 - Stanley Park

2006.09.26
番酒店休息一陣, 食左少少藥, 又再出發去 Stanley Park!
未踏入Stanley Park, 周圍的風景已沒殺了相機內不少memory...


Rowing Club.

片片落葉, 到處可見....

Stanley Park 的象徵 - Totem Poles.

望過去就係IMAX theatre & Vancouver Outlook!

Girl in Wetsuit - 佢俾我的感覺係望緊一樣遙不可及的東西...

紅葉...........

Lion Gate Bridge...終於可以近距離望下你了..

又係個句 - 都係香港的青馬大橋靚d...

沿住Stanley Park 的外圍行, 大慨行了個半小時, 終於看見了Swash Rock... 而對面就是 North Vancouver了...

Third Beach.......情侶處處. 本來想在這裡休息一下, 但太曬了, 還是快走吧!

Second Beach 附近, 發現大石上面有一些由小石砌成的公仔...很有趣呢!

俾個closed up 大家睇啦! 望下右手邊的小石人仔...

由這裡可以望到遠處的 Burrard Bridge 及 溫哥華的南部...

孤菇終於用了大慨 3 小時沿著Stanley Park 行了一個圈, 其實可以再行下去的, 因為再行下去就是 English Bay 了...不過孤菇行到腳痛了....

成個trip 最慘就係行完stanley park, 仲要行番十幾個blocks 先番到酒店...如果唔係約左同事a dinner, 我諗我會自己食埋dinner 先番酒店囉!
今晚與同事a 吃了一頓開心的晚餐, 他問我為何時時都自己一個人行動 (仲要幾乎8 日都係自己一個人), 或許我喜歡一個人想去邊就去邊的感覺....
回到酒店, 收拾好東西, 再睡一會兒, 是時候出發回港了....
我很滿意這次的旅程, 溫哥華, 再見了.....

No comments:

Post a Comment