25 September 2006

St Patrick Cathedral

2006.09.25
中午 12 點, 成半機同事都約埋一齊去44 街lunch, 講真, 係外國食中國野真係好難食....結果我食左個完全嘔心既芙蓉蛋飯... 都係番香港茶餐廳食好味d..
食完飯, 有一半人就去shopping, 而我, 我partner(同事a), 阿姐, 阿哥(同事d), 老總就打算回酒店, 點知行行下, 同事a 話去church 喎! 如果佢唔係咁講, 我都唔知佢同我一樣係catholic 呢!  於是我又去埋一份, 同老總佢地say 個bye...今晚酒店lobby 見啦!
同事a 與我去了附近的st patrick cathedral, 真係好鍾意去church, 因為俾到我一種好舒服的感覺... 一行入去, 同羅馬一樣, 都有candle 俾我地點一點, make 個wish..點了點後, 我地就祈禱啦...
我好多事情要問主, 我並不希望要得到些什麼, 只係希望你能帶領我找出答案, 最後, 當然感謝你賜給我的一切啊! 特別是近來發生的事...謝謝你...


 
其實裡面係嚴禁攝影, 不過孤菇都偷影左3 張咁多...呵呵!!!

之後我地去了教堂內的souvenirs shop, 好多精品都好靚啊!  我好想買哂所有prayer card, 但如果買哂成百幾張, 好貴啊! 所以我決定每黎一次, 就買少少...今次買住5 張先啦!
但我最喜歡就係一張卡仔 - Footprints in the sand..
除了鍾意張卡的圖案外, 我好鍾意後面的文字...好有意思..
One night, a man dreamed he was walking along the beach with the Lord. He noticed two sets of footprints. However, during the saddest times is his life, there was only one set of footprints. The man questioned the Lord about this.
" I don't understand why when I needed you most, you would leave me." 
The Lord replied. " During your times of suffering, when you saw only one set of footprints, it was then that i carried you."
Amen
因為忍不住心中的不快, 我向同事a 吐了不少苦水, 謝謝你聽下我講野, 亦謝謝你的鼓勵.....
回到酒店, 傾了個電話, 似乎我的擔心是多餘的, 對嗎?

No comments:

Post a Comment