27 September 2006

特別鳴謝

2006.09.27
第200 次飛行
回程幾乎full load, 想起終於到了最後一程, 真係有點興奮...
機上同事的問題總算過一段落, 老實說, 那件事發生後, 真係望都不想再望阿哥s 一眼...後期聽聞阿哥s 想report 同事g 添呀! 真係太過分啦! 自己錯唔認不特止, 仲要告人...阿哥s是否會report 同事g, 已經不到老總控制的範圍了, 最後老總為一可以做的, 就係來個debriefing, 一人都要說一些關於這班機的話來...希望這個debriefing 真係可以平息阿哥心中的怨恨啦! 唉!
咁o岩仲有3 位同事都係住埋同一區, 所以我地4 個一人夾左50 蚊坐的士番屋企! 好開心呢!  不過回家途中, 我真係病得好緊要...
這班機, 要多謝好幾位同事...
多謝同事R 的喉糖, 仲有幫我係business class 拎的honey 同水...同埋成日提我將d duty free items 放番落個cart 度..
多謝我partner, 好彩有你, 就算我病, 都覺得呢4程機先做得冇咁辛苦...亦謝謝你的意見...我都睇得出你係一個好男仔, 好為人設想...
多謝阿哥d 的讚賞, 你讚我成日幫新同事架妹做哂d 野, 又冇怨言, 仲好有耐性...真係謝謝你的讚賞啊! 講真, 我冇乜所謂...
多謝阿姐a, 謝謝你係 debriefing 話雖然我好病, 但依然堅持到底做service...
多謝頭等阿姐H 的靚靚湯...抵我幫你拎d english bay 的餅俾你...
多謝頭等阿姐I 的幫手做collection..
多謝upper deck 紅姐E 的coat hanger 同埋佢欽點要同事R 拎落黎俾我食的前菜 - 三文魚...哈哈! 同埋要多謝你成日陪我食早餐!
多謝老總... 點解要多謝? 相信大家都明白, 不用多說了..
最後要多謝一班乘客, 多謝有位客人寫左張complementary letter 俾我同我partner...
我好同意我partner 係 debriefing 講的說話: " i gain friendship in this flight..."
同埋我好同意我個zone 有客人同我講: "although it's a long flight, it's a very nice flight, thank you!"
這兩句說話...就是我做 "飛" 人的意義...

No comments:

Post a Comment