25 September 2006

火藥味 (下集)

2006.09.25
第 200 次飛行
我地如常report duty, 如常上crew bus 到機場, 點知一開車, 開始了序幕...
車子一開, 老總就企左起身, 話有個briefing..." we still have 2 more sectors to go, but I expect it will be a full load flight (其實根本都唔係FULL, 呢個只係一個藉口), so in order to make sure our service runs smoothly, I will change some of your positions...blahblahblah..." 最後佢將前面一個阿姐A 同阿哥S 轉左 position, 那時我先知(又係同事同我講) , 原本前面有兩位阿姐又唔o岩, 所以將阿哥s 與阿姐a 轉調轉就最好.......我心諗...乜咁複雜架???
落左車, 行入機場, 再行去飛機途中, 阿哥s 開始問各同事發生左乜野事, 點解會有這樣的調動, 救命呀?! 你要我點同你講呀??? 唔通要我同你講: " 我唔鍾意你, 你偏私!" 咁樣同你講咩???  之後我的好同事R 仲同我講, 阿哥仲特登走上去upper deck 問埋...其實upper deck, 除了同事r 外, 其他兩位阿姐都唔知發生左d 乜野事架! 哈哈!
調左阿姐a 落黎, 真係差好遠囉! 成個service 都好順利, 再唔會話"冇哂" 的情況發生! 加上覺得同事p attitude 唔好的阿姐I 又落左黎幫手, 真係好好多! 好多謝你地啊!  連老總都走落黎問我: "係唔係好左好多呢???" 我真係好真心咁...話: " 差好遠! 真係好多謝你啊!" 我同老總都報以微笑...
之後我地一人有個半鐘rest period, 而呢個時候, 就係老總brief 阿哥s 的最佳時間了...老總brief 成點, 我就冇睇啦...但眾同事係逐個入黎我個galley 同我講囉...e.g 而家brief 緊啦, 前面好嚴肅... 阿哥好嬲啊!...等等...個個入哂最後的galley避避...過了很久, 老總忽然入黎我地既galley, 佢一拉curtain 就氣沖沖問: " 點解呢度咁多人????!!!!" 嚇到唔係屬於我galley 的人走哂! 老實講, 老總一直都好好人, 估唔到阿哥s 真係激到佢好嬲啊! 老總入黎同我地講: " 我已經同佢傾左, 問佢係唔係迫人訓s bunk, 佢竟然話同事g 自願既! 竟然仲扼我????? 我同佢講同事g 根本唔鍾意訓s bunk!!! 仲有, 我已經同佢講左, 叫佢今次俾cpp 你地的時候, 要俾得fair d, 因為我睇到佢俾幾多cpp 你地既...如果佢夠膽俾得低俾你地既, 俾佢條女又俾哂5 既話...我一定會寫report 番公司, port 佢同佢條女兩個! 所以你地下個月一check 到個cpp 有1,2 個d 既話, 立即 e-mail 俾我, 我會立即幫你地睇番! " 之後佢就走左...
過左一陣, 阿哥s 冇啦啦入左黎我地galley...當時有我, 我partner 與同事R (佢係upper deck 落黎幫我地手既) 係度, 阿哥s 一見到我partner, 就捉住佢講野, 問佢有d 乜野不滿, 可以同佢講, 我眼見呢個情況, 立即與同事R打眼色, 因為我唔可以俾阿哥s 問我架! 叫我點答佢喎?? 於是我與同事R 係咁扮好多野講, 係咁講講講, 事實上, 我又真係諗到好多野講...好難得架! 因為我平時好少野講, 結果我又講番我對感情的憂慮, 等同事R解答下我囉!
過了一陣, 阿哥s 問完我partner, 佢就走埋黎, 仲以為佢問我野添, 原來係關心我...佢話: "你喉嚨仲係唔係好痛呀? 係唔係好病呀?? 我有藥喎! 駛唔駛俾d 你食呀???" 我話: "唔駛啦...我自己都仲有d 藥.." (就算冇藥, 我都唔要你個d!) 之後佢就走左..佢走左, 同事R 就話: "佢關心得你, 真係關心得好假..." 我話: "係啦...我對佢太失望啦! 估唔到佢係一個咁假既人黎..." 同事R 就話: " 佢對佢女朋友真就得啦.." 我話: "講真, 佢做得咁樣, 亦可以咁樣對佢女朋友...我會祝佢地兩個好運的...唉...係唔係個個男人都係咁架? 我又冇哂信心啦!" 同事R: "你又黎啦...唔好咁得唔得, 佢係咁, 唔代表你那個都係咁架麻!" 唉, 謝謝同事R, 今程機, 你幫左我好多好多...
之後我partner 因為一點事, 要去前面galley 一陣, 過了10 分鐘, 佢番黎, 話: "好驚呀!!!" 我問點解, 佢話佢上去前面時...阿哥s 又問我partner 有乜野feedback 俾佢, 點知呢個時候老總入左黎, 一句同我partner 講: "你唔駛俾feedback 佢! 你走得啦!" 之後老總同阿哥s 又嘈...老總就好平靜, 但阿哥s 就好大聲啦! 嚇到我partner 番左黎...
到了crew period, 同事g 又係訓s bunk, 結果俾老總話: "你做乜仲訓s bunk! 我唔准你再訓!!!" 我聽完, 笑爆咀... 因為我知點解, 老總要搵個機會brief 埋阿哥個女朋友...佢打算..如果同事p 與同事g 都訓直bunk, 咁老總訓一次s bunk, 之後起身, 就可以有藉口鬧人啦! 老總真係用心良苦...
終於回了溫哥華, 孤菇依然好病, 但d 火藥味仲勁過我個病...哈哈!
係lobby 的時候, 同事g 係咁行埋黎我個邊, 話: " 我好驚呀! 阿哥而家一定覺得係我篤佢出黎, 佢係咁啤住我, 黑哂面.." 我話:"唔好驚! 你又無錯, 係佢衰咋麻!"
放心, 同事g, 你仲有我, 同埋我partner, 仲有其他同事support 你架麻!
仲有一程機, 希望一切順利...

No comments:

Post a Comment