1 September 2006

短聚

2006.09.01
有一件事, 我很少同朋友講過, 就係我星加坡係有個penfriend 架!  屈指一算, 原來我地都做左差唔多10 年penfriend 啦! 其實用e-mail friend 黎形容會比較貼切, 那時我同佢同事時間join 完網上的一個組織, 有一天, 我個mailbox 收到佢自我介紹的e-mail, 由於佢只係介紹下佢自己, 又冇色情的成份, 我都唔介意同佢溝通溝通, 就係咁, 我地係e-mail 溝通左年幾兩年, 之後發覺大家原來都有icq, 我地就開始 icq chat, 再到而家的msn.. 每一次佢黎香港, 有機會都會見一見面, 而家我做左空姐, 如果去星加坡既話, 我都會見一見佢架!  其實 7 月我都飛過一次星加坡, 但因為個次唔係weekend, 加上我又咁夜先去到, 所以冇搵佢, 而今次, 咁o岩同d 同事傾開, 先知道今日係星期五, 我心諗, 唔知佢得唔得閒呢? 出黎食個飯都好喎! 一場黎到, 見到既話, 梗係要見下面啦! 同埋因為我好想去食番那間店舖的喇沙...上次食完, 到而家仲好掛住..哈哈!  
於是我地趁佢未關門前, 飛的士去食!
喇沙+ 酸柑水...

 
大家估下呢個係乜野黎呢???

其實係魚既, 用d 蕉葉包住, 再加埋一d 我都唔知係乜的材料而成的, 好入味架!

呢個叫"囉o惹", 裡面有油條, 有菠羅...等等的生果, 再加上d甜醬同花生醬而成的...食落去的感覺好得意架! 但又好食喎!

就係呢條街食啦! 呢度都幾遠下, 坐railway 係黎唔到啊!

上個月8 月9 日係星加坡國慶, 所以掛左好多國旗係度...

呢張係新的星加坡紙...當然要影下啦! 俾錢的時候仲唔捨得俾呢張呢! 哈哈!


當我感到很滿足的時候, 想不到明天有不快事正在等著我.................

No comments:

Post a Comment