13 September 2006

上午.直闖 Lion Park

2006.09.13
今早9 點我們4 (,同事k, 我partner 及老總) 便出發去lion park...大慨20 分鐘, 我們便到達了...


首先導遊駕車帶我們到lion camp, 雖然我之前去過safari, 但我也未試過那麼近距離看獅子的
...總共有4 個大camp, 我們去了一個又一個, 雄性, 雌性及剛出世不久的獅子, 我們都可以看到, 見到牠們, 沒殺了不少菲林呢! 哈哈!
我們還有機會看到工作人員餵牠們的情況呢
!
 
導遊說, 一向牠們進餐的方式是, 雄性先吃, 雌性之後吃, 最後雄性與雌性獅子食完後, 如果剩食物的話, 才到小小獅子仔的份兒, 如果沒有食物剩, 小獅子仔就要捱餓了, 所以有不少獅子仔會因為會餓死
...
另外, 一般獅子仔都要在媽媽的肚子內110 日才出世, 而獅子媽媽一次最多可以生 6 隻小獅子仔...還有, 獅子一天會睡大約20 小時呢! 怪不得當我見到牠們的時候, 那麼懶洋洋啦!
而我也是第一次聽到獅子的叫聲呢! 實在太興奮了...


呢張相, 真係影到我好鬼辛苦, 叫左佢地好多次轉頭, 佢地終於肯望下過黎.......




見到咁活潑的獅子仔, 真係好想抱抱佢....

 

一雙一對...



 

老虎媽媽..

 

呢張又一經典, 所有獅子都望去同一個方向...哈哈!
 至於點解右手邊有d 紅紅地, 唔係因為走光相, 而係因為我地同獅子的距離太近, 所以要關窗, 當時又有猛烈的陽光, 所以搞成咁...有點可惜呢!  (多謝小孤舟幫我整理好相片, 現在好了許多...)
 

終於俾我睇到獅子懶訓既樣啦! 呵呵~~!

 

今次睇完d 獅子, 其實覺得佢地唔食肉的時候, 個樣都幾憂鬱...

 

在lion camp 欣賞了獅子後, 我們便到了cub world, 打算去抱一抱獅子bb, 怎料, 這一期正處於 quarantine 期, 所以有10 天不能抱抱獅子仔呢! 真係有點失望啊!
不過幸好我們有安慰獎, 就是可以去餵長頸鹿...長頸鹿真係很可愛,
不過當牠吃完東西後, 忽然向遊客們噴口水, 我是中了招的一位, 之後我就開始覺得牠很百厭呢! 我唔愛你啦!


南非連棵樹都靚d....

 

呢隻長頸鹿, 一見到我地4 人, 就行埋黎......

 

遊客都忍唔住要餵一餵佢...

 

之後導遊又駕車帶我們去game drive 看不同的動物, 還解釋為何有些樹木的形狀那麼古怪, 就好似下面這張相片, 樹葉的底部成一線的, 上面有好多樹葉, 但下面卻一塊葉也沒有, 只有樹枝, 原來下面都給長頸鹿吃掉了..
 


其他罕有的動物...


 

既然冇得抱d 真的獅子仔, 唯有係 souvenirs shop 抱住d 假既先啦!

 

最後的節目就是在南非的郊野野餐呢! 雖然並不是吃一些特別的食物, 但能夠一邊食, 一邊享受大自然, 感覺很舒服呢!
 

 
同場加影: washroom...係唔係好得意呢???


 
老實說, 如果自己報團到南非, 起碼都要成萬元, 但現在, 不需要300 元, 我已經享受到了, 忽然覺得自己很幸運呢!

還有, 不得不說, 南非的天空, 環境, 都很美................

No comments:

Post a Comment