3 September 2006

未停過(下)

2006.09.03
第 196 次飛行
check 完洗手間, 仲有大把野要搞, 好彩頭先食野之前一陣搞掂哂d bar cart, 同事m 仲話, 駛乜咁快整呀! 我就好老實就答佢: " 如果而家唔整, 一陣唔會再有機會做..." 不過算啦, 同事m 只係飛左半年多點, 唔清楚都唔出奇.. 如我所料, 我地真係冇停過, 未停過的call light (因為day flight 麻), 30 分鐘去一次水, 仲要30 分鐘去一次snacks...我地去水同去snacks 都去左30 分鐘了, 點知5 分鐘後, 前面阿姐又打黎話5 分鐘後又去多次水同 snacks... o岩o岩先做完, 都未抖好, 又黎???!!! 我又唔敢出聲, 照做...snacks 完了兩次, 已經冇哂, 而水方面, 去完第一次, 我已經冇再跟老總的指示, 拎空杯出去啦! 直情用個大tray, 放好哂一杯杯裝左手的杯, 成tray 拎出去..咁樣係最最最快! 阿姐見到我咁做, 我都唔怕唔好意思咁同佢講: " 太多人要水啦...唔成tray 出都唔得!" 亦因為咁, d 水杯開始唔夠啦! 我已經唔收佢地d 杯, 等佢地一陣再添過, 但都冇人, 我唔收, 佢地識行入黎galley 放低隻杯...唉........好彩好多時都有氣流, 安全帶的燈號著左, 佢地唔可以離開座位, 咁我地先有機會做下其他要做的事, e.g prepour juice, 同埋cup noodles...同事m 同埋係j class 落黎的同事y (都係o岩o岩做左半年) 都問我: " 要準備埋cup noodes????" 唉, 我都唔知點答好...我又怕俾佢地話我阿姐款, 但確實唔做又唔得, 如果我地唔準備好哂d 杯麵, 一陣同事休息回來後, 佢地會有大把野做麻! 最後我話: " if we don't prepare cup noodles for them, when they come back, they will work like a dog!" 所謂prepare cup noodles, 就係remove 左出面的plastic, 用個蓋cover 個杯麵, 然後再放個杯麵係個paper holder 內, 就完成了, 咁如果一陣有客人要杯麵時, 同事們只需要裝熱水落個杯麵度, 就可以用黎serve 客人麻! 會慳好多時間呢!  加上我成日做LA 機, 所以我好肯定一陣d cup noodles 會冇哂! 最後, 我的做法係冇錯既, 佢地真係食哂!  不過我地3 個一邊整杯麵, 同事m 一邊係咁同我講: " 點解呢班機會咁忙架? 未停過咁, 真係好想坐低呀!" 另一位同事y 就係咁問我: " can i take a cup noodles for myself and eat????" 其實我知佢好想當時食個cup noodles 既,  而我都有叫佢食左先, 我自己整杯麵都可以的... 但佢見我整野又唔好意思, 最後我一句聲都冇出到, 3 個齊齊快快就準備好哂d 杯麵, 我心諗, 我都想坐, 我都想食, but this is our job....我自己覺得, 一日未做哂d 野, 我都冇心情食野...
我地差唔多準備好哂d 杯麵, 就開始有人問有冇杯麵食啦...又忙了一輪, 發覺側邊兩個trash compactor box 開始滿, 於是要壓縮一下, 壓縮完一個, 再壓縮另一個, 之後再搞掂埋一早放左係壓縮機內的box, 之後又要換個new box 放入去...同事m 見到我係咁整整整, 問我應該係點用個部壓縮器, (其實training 的時候都有教的, 不過淨係睇個隻cd-rom, 又未真正用過, 又有邊個真係會識呢?) 於是我打趣咁講: " 你梗係未換過箱啦! 哈哈!" 佢話: " 係呀! 次次都係人地換..." 於是我就話: " 咁你今次真係要試下啦..." 哈哈!  不過算啦, 見佢換到咁樣, 最後都係我自己搞掂好過啦!
最後阿姐終於"明白" 我地真係好忙...話: " if u are really busy, please let me know, we can do the water and snacks service later...pls sit down for a while..." 唉, 我地當值的時間都差唔多完了, 而家先講, 真係"多謝" 你...
最後, 第1 group 同事終於回來了...太好! 我有得訓啦!
可惜因為太hyper 的關係...我只係訓得一個鐘...
第2 個service, 好彩老總唔係到, 我地先可以做番一個正常的service, 不過老總話每一個客人一定要有一杯hot drink 同一杯cold drink, 搞到有d 客人唔要hot drink, 又或者唔要cold drink, 我好似係咁迫佢地死都要一杯hot /cold drink先得...
過左 12 個幾鐘, 終於又到LA 啦!

No comments:

Post a Comment