23 September 2006

第三站 - Capilano Suspension Bridge

2006.09.23
係waterfront station 塔seabus 去north vancouver, 一落船, 就係總站坐no. 236 巴士去capilano suspension bridge...大慨15 分鐘就到架啦!  都好多人去架, 有中國人, 有日本人, 仲有香港人都去!  (因為我周圍都聽到廣東話)
最開心就係拎張crew id 就免費入場! 慳番29 蚊!


一入到去, 首先又係見到 totem poles..


同stanley park 比, 我比較喜歡這個..

每次睇到totem poles, 都覺得同溫哥華唔係好襯, 而同時間, 亦令我想起上年紐西蘭之旅...

終於去到主打 - capilano bridge 啦!  起初行的時候都有d 驚架! 好彩呢條橋確實真係好隱陣.. 所以行行下已經冇咁怯啦! 不過有次有人係條橋上面走, 又或者所有人行埋一邊, 條橋就會搖得好厲害...搞到我影相的時候都要好小心... 好多都係一對對情侶黎行, 我仲記得有位中國籍女仔係咁話..." 我好驚呀!", 個男人轉頭, 見到佢後面的人唔係佢女朋友, 而係我, 佢女朋友就係條橋的開端... 終於個男既立即走埋去佢女友度...真係感動啊!  個一刻, 我都好想叫下: " 我好驚呀~~~~!" 但我知我咁叫, 唔單止冇人會理我, 仲可能大家以為我精神有問題... 算啦...自己一個行, 就要勇敢d, 堅強d, 那一刻, 我又想起你...如果你同我一齊黎就好啦.... 你一定會好似那日一樣, 緊緊地握緊我的手...

由於我要影相, 所以係條橋逗留得太耐, 加上條橋真係成日搖黎搖去, 去到對面時, 有點頭暈暈的感覺...抖了一陣, 就繼續行啦! 去到對面, 就好似成個rainforest 咁....向上一望! 差唔多見唔到個天咁濟..

睇下d 樹幾高????!!!!!

呢個canopy 有成12 stories high!!!

唔好成日望上面啦! 望下地面啦!

下面呢張相, 孤菇勁鍾意啊!

臨走前, 俾你地睇下條吊橋有幾高啦!

集齊6 個印, 就有呢張cert 架啦!  真係要講番句: "I MADE IT!"

最後坐番巴士去番碼頭, 順便行下呢個market, 不過那時候我已經冇乜心情, 因為開始發冷, 同埋d 骨好痛...

但我同自己講...我要頂住! 因為我仲有一個地方好想去呀!!!!!!!!!!!
最後我坐番seabus 去 waterfront, 去下一個我想今日去埋的地方...

No comments:

Post a Comment