26 September 2006

第五站 - Granville Island

2006.09.27
叉左24 個小時電, 雖然喉嚨依然好痛, 但不能錯過去外遊的機會呢!
早上6 點已經起床, 餓了24 小時, 第一時間就是去lobby 早餐來醫肚, 本來得自己一個食既, 點知食食下, 阿姐e黎左...哈哈! 呢8 日食早餐成日都見到你... 於是我地就一邊食, 一邊傾傾傾, 傾傾下, 佢問我點解老總要轉position, 原來你仲未知點解架???? 最後我如實講哂俾阿姐e 聽, 之後我地又傾下一位新同事, 阿姐e 又講左樣幾好笑的秘密我聽, 阿姐真係阿姐, 眼光果然稅利...hehe
最後講到我今日的大計, 希望我去得哂d 地方啦! 同埋, 講開我想買三文魚, 由於我個coat hanger 係放laptop 既, 咁冇理由一陣買完三文魚之後, 今晚走時放條魚係個overnight suitcase 個度麻! 阿姐e 好好人, 話可以借佢個coat hanger 給我一用! 謝謝你先呀!
食完早餐, 就同阿姐e 各自各精彩...我第一時間就係去london drugs 買藥, 唔知點解搵極都冇kane 介紹個隻, 最後只好買番貴人極力推介的藥算了...
今日首先要去的地方就係 Granville Island! 係hotel 出面坐50 號巴士, 去到4 th ave 落車, 行5 分鐘就到...

 
已經兩年沒有來過這裡了, 也沒有什麼大的變化...只是今次, 天氣很好, 可以影好多靚相!

還有, 今次只有自己一個人來到這裡, 比起上次有同學陪同, 的確清靜了許多...

只有一個人的時候, 流水聲也會變得清晰....

小女孩手執食糧, 引來了不了雀鳥...

一場來到, 當然要去一去public market逛逛...而最後為免麻煩, 沒有買三文魚...
在Granville Island大慨逗留了一小時左右, 就乘下面的ferry 到對面岸hornby...
從hornby 望去的 Burrard Bridge...
由於在Granville Island 逗留的時間, 比我預期中短了, 所以趁這麼好的天氣, 沿岸走走看...

No comments:

Post a Comment