25 September 2006

火藥味 (上集)

2006.09.25
第200 次飛行
點解有火藥味? 真係有排講, 而家我組識完, 等孤菇慢慢講...
話說今日中午時, 我地一行8 人lunch, 當中有阿姐I 與老總同行...忽然阿姐I 同老總都問究竟阿哥S 與同事P 係唔係一對黎架! 我地話係呀, 係 briefing room 的時候都覺得係啦! 又成日坐埋一齊...本來老總與同事I 咁問都唔會有事發生既, 點知阿姐I 聽完佢地係一對後, 就話同事P 的態度唔好, 好似昨日因為 fingerprint 的問題, 要成車人等佢差唔多成個鐘, 佢上到車一句sorry 都冇講聲....引起阿姐們的不滿啦!
老總聽完後, 就問我, 我partner 仲有同事G ( 即係與同事p工作的partner) , 同事p 與阿哥S既野啦! 因為今次阿哥s 係in charge 我地個galley...所以老總想知道我地galley 的情況係點...點知佢咁問, 我, 我partner 與同事G 開始吐苦水了....我同我PARTNER 做同一條aisle, 同事p 與同事g 就另一條aisle, 而阿哥s 就負責repenlish 既, 但因為同事p 係阿哥s 既女朋友, 所以阿哥s 成日都只會去佢女朋友那邊repenlish main course, drinks 等等, 我個邊? 佢未黎過! 仲要我次次問佢仲有冇main course 剩, 阿哥 s 都話冇!!!!  搞到我地個邊做得好慢囉!  之後做tea/coffee service, 佢明知我地個邊已經慢左, 佢都唔會幫我地個邊既, 只係繼續幫佢女朋友個邊囉! 我地個邊, 慘囉! 前面又拍住位新人...所有工作都係我同我partner 一腳踢...加上我又病病地, 我可以說, 我partner 真係做到隻狗咁!!!  雖然我都病, 但我見另一邊aisle的同事忙, 我都會幫下佢地set 個cart top, 連開酒, 我自己都開左成3 程都冇人幫過手囉! 不過我都冇出聲, 自己做到既, 我會繼續做...好啦! 到做collection 時...因為我有好多duty free order 係手, 正常既情況, 如果阿哥係有心要幫手做collection, 佢應該會黎take over 我個位, 但今次唔係啦! 佢去左佢女朋友個邊, take over 左佢個位, 再叫佢個女朋友 check washroom!!!! what????? 番到galley, 我忍唔住爆左句: "我呷醋!"  好彩, 我仲有我partner 與同事 G 呢兩位男同事.. 同埋, 同事p 一有個阿哥s 就好似大哂咁, hear oven 又係佢, 連leave message 俾下一set 同事都係佢做....同埋經其他同事話我知, 我先知佢成日對住其他同事黑面....佢地問我同事p 有冇對我黑面, well, 我就唔多覺, 不過就覺得佢有d 蛇后囉! 唉, 只係join 左我地公司一年, 有個阿哥做男朋友就大哂, 真係太過分!  忽然令我記起前一班LA 機, 我partner 係"一條"個女朋友, 又係乜都唔做...乜而家d 女仔咁架???!!!
之後我又話, 其實我上年同過呢個阿哥s 飛過long haul flight, 那次我做商務, 佢做最後面的galley, 佢係追你追到上黎機頭的galley 同我傾左幾個鐘頭..可以唔訓咁樣同我傾...仲問左我好多問題, e.g 有冇男朋友個d...等等, 不過當時我又冇俾d 乜野反應佢, 所以不了了之...想不到, 今次再見番佢, 佢有女朋友, 仲扮唔識我咁, 可惜briefing 的時候, 佢出賣左佢自己囉! 我如常介紹我自己給各位同事, 佢一句當住佢女朋友面前話: "見過啦", 乜野意思? anyway, 今次有佢女朋友係度, 對我的態度梗係180 度轉變啦! 咁都唔緊要, 但工作還工作, 應該大公無私先o岩麻!
我同我partner 吐完苦水, 仲以為自己好慘添...點知...與同事p 工作的partner 同事G 係最慘! 同事g 話同事p 與阿哥成日黑佢面..咁都算, 到了crew rest 的時候, 阿哥s 係1 st group, 同事p 係2 nd group, 咁同事p 已經同左我partner(group 1 ) 調左, 我partner 梗係唔緊要啦! 因為同我一齊 2 nd group, 幾開心呢! hehe!  於是, 同事g, 同事p 同阿哥s 就1 st group 啦! 而當中, 同事p 係最junior 的...佢地3 個上到個crew bunk, 一般都係最junior 訓s bunk 既,(因為好多人都覺得s bunk 唔好訓麻!) 因為同事p 係最junior, 所以應該係同事p 訓s bunk啦! 點知阿哥問同事g 可唔可以訓s bunk...俾個直bunk 俾同事p 訓...講真, 俾阿哥咁問到, 同事g 想say no 都唔得啦! 結果, 身高5尺10 既同事p, 仲要係男仔...要訓個又短又窄的s bunk...如果唔係同事g 咁講, 全機人都唔知上面crew bunk 發生左一件咁既事呢! 大家都立即o 哂咀... 
見同事g 咁講, 我又講, 話說第2 程機, 得一個鐘rest, 我就同阿哥s 講我可能唔訓啦, 點知佢一聽到我話唔訓, 就話: "如果你唔訓, 就唔好哂左個位啦! 我俾另一位同事訓多個鐘啦!" 唔駛佢講, 我都估到, 如果我唔訓, 佢一定俾佢條女訓多個鐘...佢仲要成日問我: "你真係唔後悔, 真係唔後悔???" 分明俾壓力我者!  阿哥s 走左後, 我partner 入左黎, 又同我講一陣唔訓, 於是我立即叫我partner 唔好同阿哥講, 因為如果我同我partner 都唔訓, 咁一陣阿哥s 同佢女朋友同事p 一定會訓埋我地個份! 最後, 我與我partner 商量後, 就算我地真係唔訓, 死都要上個crew bunk 攤下, 唔可以俾佢地兩個得逞!
老總問我地3 個, 點解發生左d 咁既事, 都唔同佢講, 仲話我地已經忍左兩程機了, 應該同佢講麻! 但講真, 發生呢d 咁既事, 我地做細既, 又點敢同老總講呀? 萬一老總唔support 我地米死!? 老總聽完, 尤其是聽完迫人轉bunk 訓呢單野後, 嬲到爆...決定要為我地做番d 野....因為佢覺得對我地3 個太唔公平了...
但那時, 我根本估唔到會搞到咁大鑊既...
待續....

No comments:

Post a Comment