20 September 2006

曼谷浪漫的一面

2006.09.20
本來貴人說好4 點來接我的, 最後, 差不多5 點才到, 其實與他傾電話的期間, 佢的不肯定的語氣已經令我覺得, 佢今次一定會遲, 而我又再一次估中了...
就係我無無聊聊等他期間, 影下東, 影下西...這是我的房間...
 
房間出面的風景...


由於佢要番office 搞一搞d 野, 所以要去佢office 一趟, 我一邊打機, 又一邊等等等...另外一邊上 msn, 一邊又再睇媽媽打俾我的一連串擔心我安危的msg...為左令佢唔擔心, 我只好扼佢我冇離開過酒店...sorry mom!
到了7 點, 我地就打的去了tewes pier dinner...個度有間叫 " in love" 的餐廳, 露天的, 起初我地仲怕會落雨, 最後多謝上天, 天氣還可以的...
我冇乜主意, 加上又唔係好識得個度既 menu, 所以由佢負責吧! 但估唔到佢叫左三碟都係蝦囉!  係三種唔同款式...
首先就係 salad..

呢個唔知乜野黎...只係知有蝦囉! 同埋都幾好食...最開心係有蝦膏! 哈哈!

呢樣我幾鍾意...味道好似西多士咁, 但其實係豆腐 + 蝦 + 蜜糖.. 佢仲話左俾我聽呢一樣叫乜野名, 佢話係 " 你去到邊, 我又跟你去到邊 ", 我聽完, 唔係掛...玩我咩??? (鬼叫我唔識睇泰文...) anyway, 佢話真喎! 信唔信就由大家啦!

一邊dinner, 一邊欣賞條 rama VIII bridge, 都唔錯! 無可否認, 我覺得都幾浪漫, 亦事前完全冇想過, 在曼谷都可以咁浪漫的. 可能除了有夜景外, 仲有d 好舒情的歌聽下啦! 不過呢, 我都係鍾意香港個條青馬大橋多d..

呢條橋我就真係唔知乜野黎...

dinner 後, 貴人原來想帶我坐的ferry 已經過了 8 點鐘最後一班了, 所以我地只好坐另一隻船過對面岸...過對面做乜? 我地都唔知, 只係漫無目的咁走....呢隻船, 好有50-60 年代feel, 我鍾意!

上了岸, 我們迷路了, 結果貴人俾左少少錢一架路過的電單車, 載我地去巴士站...之後我地上了巴士, 又係漫無目的....中途睇到不少坦克, 孤菇都係第一次見咋! 再諗起今日貴人幫佢朋友去採訪, 應該都幾刺激的...
最後去了佢以前住的地方附近飲左杯野...

最後就係去行夜市了...去到個度, 忽然覺得自己去左旺角, 好多人呀! 仲有好多鬼佬!

我地一邊行, 一邊研究邊個係人妖...哈哈!

成條街, 最恐怖就係下面呢樣野... 有個鬼佬仲買左d 蟲, 當場食!

俾你地睇個草猛close up....

最後因為大家都太累, 番歸了....
貴人問我點解今次呆呆滯滯, 對不起, 真的不知怎樣對你說...
今晚, 我又發燒了, 但我好多謝您..你的心意, 我完全明白同感受到...

No comments:

Post a Comment