11 August 2006

呼天不應

2006.08.11
第 190 次飛行
比起我上個月做既new york flight, 呢班機係tough 好多, 因為由boarding 個一刻開始, 問題不斷咁發生...

當家兒係boarding 時為左一位sick passenger 而忙碌, 佢既 partner, 即係我, 亦為左另一位客人又忙碌著...話說機門就快關的時候, 我個zone 有位婆婆同我講佢唔見左去美國的綠卡, 仲話應該係頭先check in 的時候留低左添! 我問佢有冇搵清楚佢個手袋, 佢話已經搵左, 咁我唯一可以做既, 就係陪佢出去搵ground staff, 我一邊行, 一邊同佢傾, 再了解一下情況, 點知我了解完後, 發覺唔係婆婆自己本人唔見左張綠卡, 因為婆婆本身已經有美國visa 了, 而唔見左綠卡既, 係佢老公 - 公公先o岩, 其實本人覺得, 應該佢老公出黎先o岩麻! 不過算啦, 既然都出左黎, 睇下情況點樣, 先再打算...一路上, 我都叫婆婆再搵清楚, 因為我的經驗話我知, 十居其九都係佢地太緊張, 自己放左落袋都唔知囉! 終於搵到 ground staff, 佢見到我出黎, 個樣好明顯仲驚過唔見左綠卡既婆婆囉! 咁又係既, 比著我係個ground staff, 仲以為搞掂一班機添, 點知殺出個婆婆出黎, 一定會有排搞呢! 就係個ground staff 幫緊婆婆的時候, 有位客人剛剛入左閘口, 點知冇啦啦走番出黎, d ground staff 截住佢, 問佢做乜事, 原來佢留左部laptop 係大堂度, 我親眼目見一切, 深深感受到做ground staff 仲慘過做空服呢! 講番婆婆先...ground staff 說我可以番入去, 但我始終都不放心, 每行一步, 都回頭望下婆婆, 當我行左一大半路時, 我見到婆婆好開心咁走黎我度, 話我知 : " 搵到啦! 搵到啦!" 咁我順口問: " 點搵番架?" 佢話: " 真係我個袋度呀!" 我聽完....
 不過算啦...陪左婆婆出黎, 我起碼可以離開一下機艙內的人群壓力...

今個月, 公司係呢一程機嘗試另一個新的servie flow, 以前就係第一餐完左, 到臨降落前3 個鐘前先有第2 餐, 但今個月就係嘗試第一餐完左4個鐘後, 就開始第2 個service...亦因為個service flow 變左, 同事休息同當值的時間都有少少變動...結果係得番我同阿姐一齊on duty, 其他3 位同事都去了休息...其實這樣都沒有問題, 但問題就係我手上有好幾個order 要做...我係度忙緊的時候, 阿姐就講左句: " oh...i hv to answer the call light and clean the washroom alone!" 可能講者冇意啦, 但聽者有意囉! 我都想幫你應哂d call light 同check washroom, 但問題係, 我要將手上的工作完成了才可以, 最後我只好回答一句: " i will check the washroom as soon as possible once i hv finished my sales"..好彩我並唔係好多order, 快快脆脆搞掂哂, 我就番去galley 度, 出奇地, 阿姐真係冇乜點應call light, 同埋washroom 真係一個都唔洗既, 最後我洗左成4個, 佢終於都分工幫我check 番一個...好彩當時的washroom 尚算可以接受...
最後, 我地兩個終於有時間食野啦! 不過我見仲有red seal..等等既工作未做, 所以食食下, 都冇心機食, 做埋去先...阿姐食完野, 就咁將d 野放係galley 上面, 奉旨我幫佢執埋, 唉...我都知你累, 但其實我都係呢!

由於係daytime 的關係, d call light 完全未停過咁叮叮叮...阿姐又成日唔見人, 得番自己一個人係galley on duty, 食哂d call light 去, 而杯麵戰亦差不多開始了, 就係呢個時候, 有個媽媽走黎搵我, 問我可唔可以page doctor, 原因係佢bb 有d 燒同埋出疹, bb 出疹, 我好明顯睇到, 於是我摸一摸bb, 真係有d 燒呢! 幾經辛苦, 我終於搵到阿姐...阿姐話佢會搞掂, 咁我就繼續應哂d call light, 同埋獨自做杯麵...最慶幸既係, 後來前面有同事幫我手, 而休息中的同事亦回到工作崗位了...謝謝大家, 冇左你地, 我真係 "孤菇" 呀!

其實當時我地都差唔多做第2 個service, 但就算同d 客人講我地仲有半個鐘左右就有下一餐食, 佢地都要杯麵..其實我唔介意整, 但問題係, 我地每整一個杯麵, 下一個service 就會越來越遲了...終於阿姐講左句: " 我地唔再整杯麵, 做service!" 比起第一個service, 呢個service 真係一d 都唔順, 我仲剩番成5-6 行, 已經係冇哂tray 同 main course, 最搞笑既係, 阿姐同我講佢都冇哂...最後, 隔離aisle 既同事做得快點(唔知點解, 佢乜都有, 我就乜都冇), 於是佢就幫我拎d tray 同 main course, 幾經辛苦, 終於做哂...我真係不禁要叫我個galley partner 做阿姐呢! 哈哈!

臨landing 時, 又係例牌遲遲都唔買的order, 又咁o岩個cloakroom 開極都開唔到呀! 好彩有家兒幫下手, 唔係拎唔番個handbag 都唔知點算!
 之後5 個washroom 有兩個係flush 唔到...唉..仲有仲有, 唔知點解, 我地同事已經一早交左d bar stock form, 但不同阿姐一而再, 再而三打落黎問我地交左未..唉..我記得, 好多個鐘頭前已經交左啦!  最後佢地又逐個打黎話搵到啦! 點解之前唔check 下先呀? 唉...

航機降落後發生左件小插曲, 當飛機滑行期間, 有個女人衝左入洗手間, 我梗係截住佢啦! 話俾佢聽, 飛機未停定, 她是不可以去洗手間的, 點知佢好惡咁話: " 如果我唔去得, 咁點解前面商務的客人就去得? 你叫番佢出黎啦!" 其實係我眼中, 我根本見唔到有商務客人入過洗手間囉! 但因為個女人都咁講, 我有d 動搖, 於是我話:"我而家去前面睇, 如果我見到有, 我一定會叫佢番出黎, 但而家你就一定要番出黎!!!!" 於是個女人番左出黎, 而我就上左商務, 由於前面full load, 所以要睇有冇人去左洗手間係好容易...同埋好明顯個個都好乖咁坐係自己位, 即係冇人去洗手間啦! 當我將呢件事同前面既阿哥同阿姐講既時候, 那個女人又衝上黎, 話: " 我係見到上面盞燈著左紅色, 即係有人係洗手間內!" 經佢一咁講完, 我終於恍然大悟! 我好禮貌咁同佢講: " 盞燈著左釭色, 係因為我地將d 垃圾放左入洗手間, 所以lock 左, 於是盞燈先係紅色, 所以唔該你番埋位坐..." 佢俾我窒到應...立即一句聲都冇出就番去坐! 抵死! 咁做又何必呢? 唔通人地去偷野, 你又去偷野咩? 而家你仲要係其他客面前出羞, 你真係乜面都冇哂囉!

跨過北極圈, 再次踏足紐約了!

No comments:

Post a Comment