13 August 2006

紐約行day 3 - 第三、四站 - Chinatown & Little Italy

2006.08.13
我地行到Manhattan Bridge, 當然要行下附近的 chinatown 同little ltaly 啦!

果然係Chinatown, 入到去, 真係想搵個外國人都難呀! 仲周圍都聽到廣東話同國語, 忽然間好似番左香港咁...不過相比下, 我都係鍾意香港多d...



過左chinatown, 就係little italy 啦! 但我地幾經辛苦先搵到, 明明劃好左係little italy 的地方, 好似都俾chinatown 吞噬埋...好恐怖...好彩我之前睇過下酒店那本書, 知道有條街係食意大利野...如果唔係, 我諗我同家兒可能一早放棄左唔再搵little italy 呢個地方啦! 呢條街就係mulberry street! 大家要記住啦!




最後我地隨便搵一間餐廳就坐低, 叫野食...實在太餓啦! 同埋真係有好水準呢! 忽然間, 覺得自己去左rome...
 

lunch 完後, 本來打算行manhattan bridge 既, 但最後都取消了, 我地決定去boardway 一帶買souvenirs!


No comments:

Post a Comment