25 August 2006

飛機上的男朋友們

2006.08.25
第 193 次飛行
空服工作的時候, 好多時都會遇到麻煩的客人, 如果麻煩的客人係男性, 而呢位客人又坐係自己負責的zone, 又或者那個客人成日纏住你唔走, 同事們都會叫呢d 人做 "男朋友"!  當呢個麻煩客又有麻煩野的時候, 同事就會對我說: " 你男朋友又黎搵你啦!"
今次回程的機上, 雖然light loading, 但男朋友們反而多了....
第一位 - "扮大牌" 男朋友
呢位"男朋友" 一上到機就同我講: " 你立即俾個耳塞,眼罩俾我, 我一陣唔食野架啦! 你俾支水我啦!" 唔該都冇聲! 你當我係乜? 你個maid?!  不過聽到佢話要"支"水, 我第6 感話我知, 佢又唔知係d 乜乜乜card member 囉! 小心起見, 做哂佢話要做既野先, 實冇死... 俾哂d 野佢後, 忽然記起佢話: "一陣我唔食野架啦!" 咁唔知佢早餐又會唔會食呢? 於是我去問佢, 原來佢係食既...就係咁, 佢就訓左, 我最記得, 佢成個flight 係咁話要飲奶...又唔知點解, 我成日都覺得男人要飲奶好像怪怪的... 到最後差唔多landing 時, 我手頭上有好多order, 我呢個"男朋友"就成日死吹難吹...怕左你啦! 頭等order 都唔做住, 做左你既先囉!  我行埋佢個位, 佢個樣...真係衰到呢....扮睇我唔到喎!  我叫佢"excuse me, sir..." 佢扮聽唔到, 之後我再大聲d:" excuse me, sir!" 咁大聲...聽到未?!  最後最後, 我終於知道...佢係gold card member, 都唔係好勁者! 唔該唔好似住自己係"金" 就大哂, 好唔好?! 呢d 人, 我完全睇佢唔起囉!
第二位 - "素食" 男朋友
今日我係serve, port rice, beef potato or veg pasta. 我呢一位"男朋友", 一早上到機, 已經同其他同事講左佢唔食得豬, 所以要食beef potato...由於佢係坐係我個zone, 我推個cart 出去做service, 經過佢的座位時, 例外咁俾左個beef rice 佢先, 廢事一陣做到佢個行冇哂choice 啦!  之後我就如常咁做service, 點知做到佢個行時, 我見佢掂都冇掂過個beef rice, 於是我就問佢係唔係有乜野問題, 佢就話我話potato 裡面有ham 囉! 今日個餐又衰喎, 唔係齋potato, 而係將其他材料同d potato 炒埋一齊, 我只係見到potato 內有d紅粒, 某程度上, 佢覺得係ham, 咁...我覺得係ham既...所以佢話beef potato 又唔食得, 咁我打算俾個pasta 佢..仲同佢講pasta 係素食黎既, 但由於之後已經搞成咁, 就算我點同佢講都好, 俾埋個menu 俾佢都好, 佢都唔係好信那個pasta 係素食囉! 唉!  最後我做collection 的時候, 我見佢冇乜點掂過...我再問佢, 有乜可以幫到佢, 佢話"it's ok...no problem.." 佢份人真係冇乜野, 但見到佢咁, 都覺得慘慘, 空服睇完一定會問, 其實heat 個素食can 俾佢米得囉! 我都想啊!但冇哂麻!  早餐的時候, 我地有奄列(冇pork 既), pork congee, 好明顯個congee 佢一定食唔到, 咁我又同佢解釋一下個奄列啦! 點知佢又唔食, 之後我問佢, 究竟你只係唔食pork, 定係乜肉都唔食得?! 佢話只係pork, 唉 咁點解其他肉佢又唔食呢! 好彩既係, 早餐的時候, 有d 客人叫左素食餐, 但佢地又唔食, 於是我呢位男朋友終於有野食啦!  到最後, 佢都以一個笑容離開機艙...
第三位 - "害羞" 男朋友
回程班機light loading, 有百六個客人, 照計個個應該係個位度訓得好開心的, 但點知做完service 之後, 有一位客人成日行黎行走, 又成日去左洗手間訓覺...有好幾次都俾同事們發現, 叫佢番出黎...由於佢唔係我個zone 的客人, 加上我又忙於其他事情, 所以都起初都係從同事們聽回來的, 之後第一group 同事去了rest, 只剩下我與兩位同事係galley 度 on duty, 這段時間, 那位客人又係機艙內走來走去...但因為老總自己話去睇下, 所以我就沒有再理會, 而我一直好奇, 點解客人成日係度行黎行去呢? 最怪就係, 點解係自己個位訓唔好, 要去洗手間訓呢?  我問同事們, 她們都說不知道, 因為次次問佢全邊, 佢都唔講野...直到3 個幾鐘後, 第一group 同事應該就快回來同我地換更, 於是我去check 下個washroom, 點知我見到佢訓左係出面喎! 於是我叫佢起身, 仲同佢講: " if u wanna sleep, u have to go back to ur seat!" 之後我問佢坐係邊, 佢竟然答我佢個位係邊, 但就話我知佢個位俾人坐左...呢一刻, 我完全明白點解佢要訓係個洗手間內囉! 原來佢番唔到自己個位, 於是我就叫左那個訓左佢個位那個肥肥男人起身, 我一叫佢, 佢已經知道乜野事囉! 激死我, 個肥男人自己有位唔番去訓, 就訓左人地個位! 搞到人地訓washroom!   而那位訓洗手間的客人終於有位訓啦!  事後, 我番去galley 將呢d 事同大家講番, 大家都用好奇異的眼光望住我, 話點解那個客人肯同我講佢坐係邊, 同埋點解肯講佢點解會訓左係洗手間囉! 自呢件事後, 我狂俾佢地笑佢係我"男朋友" 呀! ai ya! 我鬼知佢點解會肯同我講喎?! 可能我太惡掛?! 嚇親佢?!  不過我覺得佢好慘囉! 成3 個半鐘都冇覺好訓... 後來我地差唔多做早餐的時候, 有同事同我講: " 你男朋友又走黎走去啦! 而佢個位又好似俾人坐左啦!" 真係"鄧" 佢慘, 次次佢一行開左去洗手間, 佢個位就一定俾其他人罷左, 唔通佢個位係香d 既?!  到而家我都唔明, 點解其他同事問佢, 佢成日都唔講野, 但我一問佢, 佢就講囉!
講完機上的男朋友們, 仲有......

No comments:

Post a Comment