19 August 2006

台北自由行 (下半部)

2006.08.19
由於太熱, 我地坐的士去"鼎太豐" lunch!
 雖然要等位, 但因為可以一邊等, 一邊order 左食物先, 加上又唔係等好耐, 所以都ok 啊! 一入到去, 太開心, 有冷氣...不過由一個好熱的地方去一個有冷氣的地方, 將會係我的致命傷...
 不過都唔理啦! 食野啊!

小籠包, 必叫啦!
 塊皮係唔會穿既, 因為個底係用布墊住既...



下面分別係我最愛但又唔知點解會貴d 既豆苗, 仲有菜餃, 同埋燒排骨, 好好味...

 

之後就係膽膽麵啦! 但就有d 失望, 同埋好辣...
 一日都係自己衰, 落得太多...

 

呢個口感同白糖糕一樣架!
 只係多左d 紅豆味..食完呢個真係好飽...

 

食到飽飽, 我地打算行去台北 101 既, 因為就係我地的眼前, 但睇就好似好近, 其實都幾遠架! 我地行行下, 見到幢台北 101 仲係遠處,  我地決定又係打的.....果然係好......遠.........好彩坐的士, 唔係真係行死我..

 

本來我地打算坐摩天輪既, 點知唔近台北 101, 最後我地只係裡面行下, 台北101 的shopping mall 有5層, 好多都係名店, 我地去完書店一陣, 就離開台北市, 回桃園市了...

 

回程, 我地坐早了一班火車, 搞到最後唔知要轉邊架車先返到桃園, 而當我地搵到的時候, 又眼白白睇住架火車走...結果要等多成半個鐘...

 

返到桃園, 都8 點幾了, 本來想再去書店的, 但太累, 結果都係唔去, 只係買完晚餐就回房...

 

之後食飽飽, 就係今晚的重頭戲 - 玩塔羅呢!

No comments:

Post a Comment