13 August 2006

紐約行day 3 - 第一、二站 - Union Nations & East River Park

2006.08.13
今日全日就由家兒決定去邊就去邊, 佢提議行東面, 咁我就行東...哈哈!
 我地行到最盡的1 st Ave, 再由51街行落downtown, 首先我地見到既, 就係Union Nations...我地冇入去, 只係出面影下相...我好鍾意下面呢張相...hehe!



我地再行行行, 行到 23 街, 開始踏入East River Park 的範圍了...今日好曬, 仲勁過昨日...如果冇咁曬既話, 我會行得開心d 囉!






就係咁, 我地行左成51條街啦! 可能我地一邊行, 一邊傾下計, 又一邊影下相, 所以都唔覺得自己行左好耐, 但其實我地已經行左成兩個鐘啦! 而我就足足俾太陽曬足兩個鐘囉!
 終於到左Williamsburg Bridge

 

既然都黎到呢度, 我地當然唔可以錯過再下面個兩條橋啦! 近d 那條係 Manhattan Bridge, 而遠d 個條就係 Brooklyn Bridge..
 

到了Manhattan Bridge 的時候, 我地已經有點累, 而我就真係好餓..因為我今朝冇食早餐!
 早知要行咁多路, 我今早一定會食d 野囉!
 

今日p 小姐沒有與我們同行, 我地可以暢所欲言咁傾計, 講開我既事...家兒的第一個反應係..."真係好煩...", 但佢呢個反應只係一個序幕黎咋! 衰仔!

由於真係太餓, 我地的下一站就係去醫好個肚先...

No comments:

Post a Comment