25 August 2006

愛偷吃的老總

2006.08.25
第 193 次飛行
至於我同阿姐既野, 都有d 事發生左既, 話說做完 service 後, 我好心咁幫佢將d 剩餘的main course 放番入oven 內, 一層可以放4 個的, 如果再要放, 就會用另一個skdis 隔住, 先放多4 個係上面...我放完, 就番出去繼續做自己工作, 點知再番galley 時, 阿姐打開個oven, 當時我見到係一個main course 疊住另一個main course, 而中間係冇skdis 隔住, 佢問係唔係我放, 我立即say no! 因為真係唔係我放成咁, 我放的時候, 係一skdis 4 個, 同埋係逐層隔住的, 但我明白既, 我好心主動幫佢放, 佢自然會覺得我做囉! 冤枉啊!  最後因為咁, 阿姐搞左個小小的debriefing, 叫我地唔好將d main course 咁擺法..唉
不過我覺得奇怪, 我rest 完後, 阿姐對我的態度180 度轉變, 忽然間好好囉! 搞到我都有d 驚驚...
另外要講講就係老總, 其實黎個程都覺得佢怪, 成日唔去頭等食野, 係都要入黎我地後面galley, 偷我地d 野食呀!  話說阿姐拎左兩個1 st class salad 俾我地, 點知老總冇啦啦入左黎, 見到兩盤salad, 佢立即用手指拎起一塊青瓜試, 試完話好好味, 之後成盤拎走左???!!! 我地都打左個突囉! 冇耐, 佢又走入黎, 話:"真係好好食呀, 等我拎埋剩番個盤番屋企食先..." 我心諗..唔係掛...?!  仲有! 佢又冇啦啦入黎打開阿姐由頭等拎黎的帶子食, 仲要急到用個stirrer "吉" 黎食呀! 我d同事又抵死, 好心話: " 俾支叉你吉啦!" 點知老總已經食完啦!  同埋佢成日打開oven 拎d 飽飽出黎試, 又問我邊個main course 好食...我心諗, 佢係前面冇啖好食咩?  前面佢想食乜都有啦! 仲有樣好笑既, 就係我同事拎towel 抹手, 老總見到, 立即又話: "呢d towel 你地都覺得好有用呢....我都覺得啊! 等我又拎d 番去用先.." 之後佢就拎左一疊hand towel 走左, 同事與我都大笑, 講真, 你想拎既, 自己拎囉! 仲要講埋呢d 野...好作狀呀!  其實我同我d 同事一早都知你想拎架啦! 你只係唔好意思, 又怕俾我地見到麻, 所以就講d 咁既野囉! 但你知唔知, 你講左, 仲衰過唔講野啊! 你唔講野, 我地可以扮睇唔到, 但你講左, 我地想扮唔知都唔得囉!
由於有同事同我住同一區, 佢提議call 的! 都幾抵啊! 又好快咁番到屋企, 好開心啊!
整體上, 呢班機, 我都算飛得幾開心既...

No comments:

Post a Comment